آب استخر رامهرمز داراری تاییدیه بهداشت

 فرشیدفرجی-خورنا رئیس هیات شنای رامهرمز: آب استخر رامهرمز دارای تائیدیه بهداشت است و هیچ‌گونه مشکلی ندارد

به گزارش خورناعلی معمار در امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز در رابطه با استخر غدیر این شهر اظهار کرد: این استخر در مردادماه سال ۹۵ افتتاح شد و از زمان افتتاح تاکنون مشکلات موتورخانه بسیار زیاد بوده و نصب لوله‌های ضعیف توسط پیمانکار وقت در موتورخانه، باعث هدر رفت آب می‌شد که هنوز گرفتار تعمیرات آن هستیم.

وی ادامه داد: این استخر را با مشکلات بسیار زیاد توانسته‌ایم سرپا نگه‌داریم و با توجه به تائیدی‌های مرکز بهداشت، آب این استخر هیچ‌گونه آلودگی ندارد و مطالب منتشره توسط عضو منتخب شورای شهر رامهرمز صحیح نیست.

رئیس هیات شنای رامهرمز تصریح کرد: ما آمادگی داریم و اعلام می‌کنیم هر کارشناس بهداشت می‌تواند با حضور در محل استخر از آب آن آزمایش‌های مورد لزوم را به عمل آورد.

وی افزود: در تقویم اجرایی ماست که سالی یک‌بار آب استخر را تعویض کنیم و در شروع سال جاری دوسوم آب استخر را نیز تعویض کردیم و به‌طور مرتب فیلیترازیسیون آب در حال اجراست و هیچ‌گونه مشکلی از بابت کلرزدایی و دیگر مسائل بهداشتی نداریم.

معمار تأکید کرد: ما در وحله اول سلامت مردم را مدنظر داریم و سپس درآمدزایی را که یک امر طبیعی است و با توجه به هزینه‌های بالای استخر و مشکلات مالی مردم، ورودی را ارزان کردیم که با این وضعیت درآمدزایی آن‌چنانی با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری وجود ندارد.

وی همچنین گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های استخر در دو قسمت برگزار می‌شود. قسمت اول آموزش برای نوجوانان با رعایت موازین شرعی در این ماه و قسمت دوم که شب‌هاست و آب‌درمانی برای بزرگ‌سالان است.

رئیس هیات شنای رامهرمز یادآور شد: ما از کلیه مردم به‌ویژه جوانان می‌خواهیم که بجای رفتن به رودخانه‌ها و مکان‌های ناامن به استخر مراجعه کنند و از مزایای خوب و فرآیند مطلوب این استخر بهره لازم را ببرند.

وی در پایان ضمن تشکر از نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس بابت پیگیری‌های مستمر در رفع مشکلات استخر گفت: این استخر دارای کانال تلگرامی به نام «استخر غدیر رامهرمز» است و مردم می‌تواند با عضویت در این کانال اطلاعیه‌ها و تصاویر مختلف استخر را مشاهده کنند.