پیام تبریک شهردار هندیجان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

شهردار هندیجان در پیامی فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

مهندس غلامرضا درویشی در بخشی از این پیام آورده است؛ پیامبر گرامی اسلام(ص) می‌فرمایند؛ رمضان ماهی است که ابتدایش رحمت است و میانه‌اش مغفرت و پایانش آزادی از آتش جهنم.

 در این پیام آمده است:

(بسم الله الرحمن الرحیم)

«اَللّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضانَ الَّذى اَنْزَلْتَ فیهِ الْقُرْآنَ»

سلام بر رمضان، ماه شکوه روح و شکیب تن، ماه غفران و آمرزش گناهان، ماه توبه و تضرع بر پیشگاه خشیت الهی، ماه انعام بندگان بر خوان گسترده احسان و فضل بی انتهای پروردگار، ماه دست‌های نوازش آسمان، ماه میهمانی خدا، فصل فلاح و رستگاری، ماه میعاد و هنگامه یاد، ماه نزول قران، ماه گشایش درهای رحمت الهی و سلام بر رمضان، ماه با عظمت و پرفضیلتی که مصاحبت و همنشینی با آن، مایه شعف و امید و دل بریدن از آن سخت و طاقت فرسا است.

برترین ماه خدا، که روزهایش بهترین روزها، شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعات، آغاز آن رحمت، میانه‏اش مغفرت و پایان آن آزادى از آتش جهنم است. ماهی که آمدنش، بشارت الهی را در جان و روح انسان‌ها و دعای دلنشین سحر و زمزمه‌های نغز نیایش را بر آسمان و زمین طنین‌انداز می‌کند. ماه سراسر برکت و رحمت و سرور که نزول قرآن و شب قدرش، قدر و منزلتی خاص به آن بخشیده است. رمضان ماه معنویت و صفای نفس و مناجات و روی آوردن به خداست، ماه استمداد و بهره‌مندی از فیوضات و اتصال به ذات تبارک و تعالی است.

اینجانب حلول ماه مبارک رمضان را به عموم مسلمانان جهان، هموطنان عزیز، اهالی متدین و خداجوی شهر هندیجان ، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق بهره‌مندی همگان از لحظه لحظه‌های با ارزش این ماه معنوی، به عنوان اندوخته‌ای ارزشمند در مسیر ترقی و تکامل را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

غلامرضا درویشی شهردار هندیجان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *