نماینده فدراسیون کشتی ایران عنوان داشت: مسئولین،سالن کشتی در خور و شان ایذه احداث کنند

به گزارش خورنا از ایذه،علی رفوگر نماینده فدراسیون کشتی ایران بعد از پایان مسابقه کشتی سینا صنعت ایذه و پیام نور خوزستان در گفتگویی با فیروز بیگلری خبرنگار ما در ایذه اظهار کرد:امروز شاهد خلق حماسه بزرگی در ورزش کشتی بودیم و علاقمندان زیادی به سالن آمدند و تیم محبوبشان را حمایت کردند و تا پایان مسابقه فقط به تشویق تیم خودشان پرداختند.
وی گفت؛ایذه با جمعیت کمی که دارد اما قهرمانان زیادی در رشته های ورزشی به خصوص کشتی معرفی کرده است که جای خوشحالی دارد که این شهر از نظر کمییت اینقدر کیفیت بالایی در رشد قهرمانانش در کشور به دست داشته است.
رفوگر در ادامه قضاوت داوران را عادلانه دانست و افزود:داوران این مسابقه قضاوت خوبی داشتند و روز خوبی را پشت سر گذاشتند که کادر فنی دو تیم بعد از پایان دیدار رضایت خود را در مورد تیم داوری اعلام کردند.
نماینده فدارسیون کشتی ایران امکان برگزاری فینال در ایذه را کمرنگ دانست و اظهار داشت:امروز شور و شوق خاصی نزد هواداران ایذه ای بود که جای تحسین دارد ولی از نظر شرایط برگزاری فینال در این سالن با توجه به ظرفیت کم جوابگو نیست که امیدواریم مسئولین ایذه سالن مجهز و استاندارد در خور و شان ایذه احداث کنند در هر حال در بحث برگزاری فینال باید تمام جوانب را در نظر گرفته شود و فدارسیون کشتی هم نظر خود را اعلام کند.
علی رفوگر در پایان از زحمات مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه،هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان،دکتر نصیرزاده،ملک محمد بویری سرمربی سینا صنعت،کادر فنی پیام نور،اعوامل اجرایی،مسئولین سالن تختی،خبرنگاران،صدا و سیما شبکه سه ، شبکه استانی خوزستان تشکر و قدرانی کرد.