آرزوهای همدیگر را براورده کنیم …

 خورنا –عصر دیروز نیروهای تروریست با حمله به منطقه ی بین الحرمین واقع در جاده ساحلی شرقی کیانپارس حمله کردند و توسط نیروهایی به رهبری کودکان مبتلا به سرطان اما بسیاز توانمند سرکوب شدند.!

محمد طاها ، مهدی ، مرتضی ، حسین چهار کودک مبتلا به سرطان آرزوی کوماندو ، سرهنگ و تک تیر اندازشدن را داشتند.
یک نظام با همراهی نظامی ها به براورده کردن آرزوهای کودکانی کم آرزو پرداختند ،به یاری گروه های مختلف و نیروهای مسلح به شکیل ترین و واقعی ترین حالت ممکن مراسمی شایسته ی این کودکان برگزار شد .
صدای صدها شلیک ، رژه های متعدد و حضور صدها نفر از نیروهای مسلح صمیمانه و خالصانه برای کمک به چشیدن طعم زندگی و زنده نگه داشتن امید در کودکان فضای بسیار انسانی شکل داده بود .
در روز دوم خرداد ماه ۱۳۹۶ شاهد اتحاد سه نیروی مقتدر سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی در جهت برآورده شدن آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان بودیم .
مرتضی به آرزوی سرهنگ شدن ، حسین به آرزوی تک تیرانداز بودن و محمد طاها و مهدی به ارزوی کماندو (نوپو) بودن نمیرسیدند مگر با مهربانی سه نیروی مسلح کشور ، که به بهترین شکل ممکن انجام شد .
دیروز در یک مراسم با شکوه و با حضور صدها نیروی مسلح و گروه های مختلف خیریه با هنرنمایی هنرمندان ماهشهری، در مراسمی ویژه و هماهنگ شده افرادی در نقش تروریست به محل معین حمله کرده اما با حضور چهار کودک پرتوان و هدایت تمامی نیروهای مسلح ، تروریستها شکست خوردند.
در پایان شاهد دو جشن بودیم ، جشن نمادین پیروزی بر تروریستها و جشن واقعی برآورده شدن آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان که کودکانی کم آرزو هستند.

جا دارد از موسسه فرهنگی-هنری پنجمین فصل قشنگ ، یگان های نظامی همچون سپاه ، نیروی انتظامی،ارتش، نوپو نیروی انتظامی  با همکاری گروه نمایش آرامش از بندر ماهشهرکه این چنین مراسمات باشکوهی و انسان دوستانه ای را برگزار می نمایند تقدیر و تشکر کنیم.
به یاری هم ، به سادگی ، آرزوهای همدیگر را براورده کنیم …

 

منبع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *