تشکر شهردار ورییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر از حضور حماسی و گسترده مردم فهیم بندرماهشهر در انتخابات ۲۹ اردیبهشت

خورنا – درپی حضور حماسی وشورآفرین مردم بندرماهشهر درانتخابات ۲۹ اردیبهشت  ، شهردارورییس شورای اسلامی شهر پیامی صادرکردند ، متن این پیام بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور پر شکوه و گسترده مردم فهیم وآگاه بندرماهشهر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد. بر ماست که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال و قدردان حضور مردم عزیزمان باشیم.
این حضور عظیم مردمی، پاسخی هوشمندانه و قاطع برای کسانی بود که با پیش بینی های بی منطق خود، گمانه زنی می کردند که شاید ذره ای از موج خروشان حضور مردم در انتخابات کاسته شود، اما مردم بصیر و غیور وهمیشه درصحنه بندرماهشهر نشان داد که این حضور گسترده دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ایران اسلامی است.
مردم عزیز ما با گام های استوار خود در انتخابات نشان دادندکه تثبیت آرمان های انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی مهمترین هدف نهایی است و در این مسیر با تکیه بر بینش آگاهانه و حضور پرشور و منطقی خود گام بر می دارند.
اینجانب به سهم خود این حضور غرور آفرین را که بار دیگر مایه یاس دشمنان گردید، به رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز ملت سلحشور ایران بویژه مردم شریف بندرماهشهر ،
کاندیداهای محترم که با حضور فعال خود در عرصه انتخابات باعث شور و شعف وصف ناپذیری دربین مردم شدند و به منتخبان مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریک وتهنیت گفته و از تلاش صادقانه وخستگی ناپذیر همه مجریان ودست اندرکاران امرانتخابات اعم از فرمانداری ، ستاد انتخابات شهرستان ، هیئت های اجرایی ،نظارت وبازرسی نیروهای انتظامی وامنیتی ، بسیج مردمی وسپاه پاسداران واصحاب محترم رسانه صمیمانه تشکروقدردانی می نماییم.

والسلام علی من اتبع الهدی
غلامحسین کمایی شهردار
نعمت الله قنواتی رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *