بویری:در بحث میزبانی دانشگاه آزاد کم کاری کرد


به گزارش خورنا از ایذه،تیم کشتی سینا صنعت ایذه قهرمان جهان در حالیکه فردا چهارشنبه در ایذه میزبان تیم پیام نور خوزستان است که برخی ادارات از جمله شهرداری،برق …. همکاری لازم را داشته اند و سنگ تمام گذاشتند اما علیرغم رایزنی های انجام گرفته متاسفانه دانشگاه آزاد ایذه کم کاری کرد و خوابگاه خود را در اختیار تیم سینا صنعت نداد.
ملک محمد بویری در این خصوص به خبرنگار ما در ایذه گفت:با توجه به اینکه تمام نگاه ها به سمت ما بود و هفته اول میزبان هستیم برخی از مسئولین ایذه همکاری خوبی داشته اند اما متاسفانه برای تامین خوابگاه علیرغم تمام رایزنی های که با دانشگاه ایذه داشتیم در قبال در اختیار دادن خوابگاه درخواست پول کردند که واقعا جای تاسف دارد که برای نماینده شهرشان آن هم تیم قهرمان جهان برای در اختیار دادن خوابگاه برای یک روز درخواست پول کردند.
بویری اظهار کرد: تیم های هم گروه و دیگر شهرها مسئولین خودشان بسیج خواهند شد تا به بهترین نحو میزبانی کنند اما متاسفانه ریاست دانشگاه آزاد ایذه همکاری نکرد و اظهار داشت برای در اختیار دادن خوابگاه مسئولین دانشگاه استان باید مجوز بدهند که برای اینکار باید قرارداد بزنید و پول بدهید که واقعا جای تاسف دارد.
سرمربی با دانش و فهیم سینا صنعت ایذه در پایان از همکاری مهندس انوشیروان بهرامی شهردار دلسوز ایذه،هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان ، احمد منصوری رئیس اداره برق و دیگر مسئولینی که همکاری کردند تشکر و قدرانی کرد.