در جشن پیروزی دکتر روحانی در اهواز

حجت‌السلام فیاضی: فقدان خنده و شادی در یک امت از نشانه‌های غضب خداوند است

خورنا|احمدرضارستمی: در جشن بزرگ پیروزی دکتر حسن روحانی که شامگاه سه‌شنبه دوم خرداد‌ماه در منطقه پارک‌ساحلی اهواز برگزار شد، حجت‌السلام و المسلمین فیاضی رئیس شورای راهبردی ستاد دکتر روحانی در خوزستان گفت: درود بر شما مردم بزرگواری که با همت و تلاش خود توانستید، در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ حماسه‌ای بزرگ و بزرگتر از سال ۹۲ را رقم بزنید

وی افزود: این مردمی که عده‌ای آنها را تهدید می‌دانند، هر موقع که لازم بود که به صحنه بیایند، به صحنه آمدند و با خلق حماسه‌هایی همچون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توانستند عظمت و شوکت ایران را به تمامی مردم دنیا نشان دهند.

حجت‌السلام فیاضی ادامه داد: در این انتخابات نیز مردم با این حضور حماسی خود، این پیام را دادند که انقلاب متعلق به همه مردم است و تنها به شخص یا گروه خاصی تعلق ندارد.

رئیس شورای راهبردی ستاد دکتر روحانی در خوزستان خاطر نشان کرد: این شادی و نشاطی که در این اجتماع شما هم‌اکنون موج می‌زند، نتیجه و حاصل همت و تلاش شما جوانان، دختر و پسر حماسه‌ساز این مرز‌بوم است.

وی یادآوری کرد: اسلام هم علاوه براینکه که دین شادی است، بر شادمانی هم تاکید دارد و نبود خنده و شادی در هر امتی از نشانه‌های غضب خداوند بر آن ملت است.

حجت‌السلام فیاضی ادامه داد: در همین انتخابات عده‌ای با توسل به تتلو خواستند خود را به ظاهر طرفدار شادی نشان دهند و شاید اگر مجال بیشتری می‌یافتند به وسایل دیگری هم برای تظاهر در این امر دست می‌زدند.

رئیس شورای راهبردی ستاد دکتر روحانی در خوزستان عنوان کرد: صحنهٔ انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، هیچوقت صحنه حق و باطل و نیز صحنهٔ کفر و ایمان نبود، بلکه صحنه انتخابات در نظام ما، همانند مسابقه‌ای بین روشها و سبک‌های مختلف می‌باشد که مردم باید بین این سبک‌ها و روش‌ها بهترین را انتخاب کرده و به آن رأی دهد.

وی با بیان اینکه در این انتخابات هیچ فرد یا جریانی نتوانست برداشت و روش خود را بر مردم تحمیل کند ادامه داد: ای مردم عزیز و ای جوانان پر‌نشاط خوزستانی، ما و شما با انتخاب تفکر اعتدالی و اصلاحاتی به این نتیجه رسیده‌ایم که تنها راهی که می‌تواند ایران را به سرانجام برساند اصلاحات و اعتدال است.

حجت‌السلام فیاضی در پایان گفت: در اینجا لازم میدانم که از زحمات ریاست محترم ستاد دکتر روحانی در خوزستان و معاونین ایشان و نیز شما مردم شریف خوزستان که با حضورتان در صحنه انتخابات این حماسهٔ جاوید را آفریدید، تشکر و قدردانی کنم.