پیام تبریک مشترک شهردار و رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روزملی مقاومت

خورنا – بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخار ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌ شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.
سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریبِ اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازیِ ماندگار، پیوند خوردند.
در ایام الله سوم خرداد بر همه ما فرض است تا یاد کنیم از رشادت‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردانی که در تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب با تکیه بر قدرت فائقه الهی و منبعث از آیه شریفه “ولن یجعل الله الکافرین علی المومنین سبیلا” حماسه‌ای عظیم و نقطه عطفی همچون آزادسازی خرمشهر قهرمان را رقم زده و در آن دوران حساس، معادلات قدرت‌های استکباری جهان را بهم ریختند.
اینجانبان سالروز این نصر عظیم الهی و روز مقاومت،  ایثار و پیروزی ملت ایران را به  محضر فرماندهی معظم کل قوا و رهبرفرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای “مدظله العالی” ، مردم ایثارگر ومقاوم خرمشهر ، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران وبه ویژه خانواده معزز شهدای بندرماهشهر درعملیات بیت المقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب ، از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم .
دوخرداد۱۳۹۶
غلامحسین کمایی شهردار
نعمت الله قتواتی رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *