فرمانده حوزه مقاومت بسیج چمران تشریح کرد:

عملکرد حوزه مقاومت بسیج شهر چمران در انتخابات ۹۶

فرمانده حوزه مقاومت شهر چمران گفت: نیروی مقاومت شهر چمران با برپایی گشت های عملیاتی از اولین روز اردیبهشت تا پایان شمارش آرا و برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی نقش عمده ای در برگزاری پرشور انتخابات در شهر چمران ایفا کرد.

عباس چاروسایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: حماسه حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را به ملت شریف ایران تبریک گفته و از تک تک مردم شهر شهید چمران که از اولین ساعت شروع انتخابات روز پای صندوق های رای رفته و آراء خود را در صندوق ریخته کمال تشکر را دارم.

وی با تشریح برنامه های حوزه مقاومت بسیج در راستای برگزاری انتخابات، افزود: هفت نشست روشنگری و بصیرتی برای بسیجیان و عموم مردم در اردیبهشت ماه برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج چمران ادامه داد: بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهر چمران ۳۰ شب گشت عملیاتی را از اولین روز اردیبهشت تا پایان شمارش آرا یعنی ۳۰ اردیبهشت هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۴ را با دو اکیپ برای تأمین امنیت در شهر چمران و شهرک بعثت برقرار کردند.

چاروسایی به برقراری گشت اطلاعاتی با یک ماشین و دو موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: تور ایست و بازرسی به مدت ۲۴ ساعت در روز انتخابات با پنج اکیپ برقرار شد.

وی یادآور شد: همچنین گشت ویژه عملیاتی از ۴۸ ساعت پیش از شروع انتخابات تا پایان شمارش آرا و انتقال صندوق ها به فرمانداری با پنج خودروی سواری و سه موتورسیکلت انجام گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج چمران خاطرنشان کرد: استفاده از ۶۴ نیروی بسیجی آماده باش قبل از شروع رای گیری تا پایان شمارش آرا و برقراری امنیت نماز جمعه در تاریخ ۲۹ اردیبهشت باتوجه به حضور پر شور مردم در مسجد بخشی از فعالیت این حوزه بوده است.