در جشن پیروزی دکتر روحانی در اهواز

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان: مردم در این انتخابات به مخالفان شادی و نشاط جامعه رأی منفی دادند

خورنا|احمدرضارستمی: در جشن پیروزی دکتر حسن روحانی که شامگاه سه‌شنبه در پارک ساحلی اهواز برگزار شد، دکتر حمیدکهرام رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در خوزستان گفت: مردم خوزستان همراه با تمامی کشور با حضور در انتخابات ۲۹‌ اردیبهشت‌ماه، حماسه‌ای جاوید وبه یادماندنی را ثبت کردند.

وی افزود: همانطور که گفته شد، در سال ۹۶ مردم خوزستان، دوبرابر سال ۹۲ به دکتر روحانی رأی داده‌اند، که این افتخار در کل کشور، تنها مختص خوزستان بوده و در هیچ استان دیگری چنین اتفاقی نیافتاده است. پس جا دارد در همین‌جا از تمامی مردم خوزستان تشکر و قدردانی کنم.

کهرام ادامه داد: این رأی دوبرابری به دکتر روحانی در حالی از طرف مردم خوزستان داده شده است که هیچ استانی هم به اندازه خوزستان دچار مصائب محیط زیستی و غیره نبوده است، ولی با تمام این مسائل و مشکلات مردم شریف استانمان نشان دادند که برطبق همان شعاری که در روز استقبال از دکتر روحانی دادند، حتی با نداشتن هوای پاک و سالم، ولی هوای روحانی را دارند. بنابراین امیدواریم که در جواب محبت‌های این مردم باوفا و غیرتمند، دولت هم هوای خوزستان را داشته باشد.

در پایان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان خاطر نشان کرد: توسعه کشور در سایه شادی و نشاط مردم است. یعنی کشوری که می‌خواهد توسعه پیدا کند، باید میزان شادی و نشاط مردم خود را نیز توسعه دهد. پس بنابراین کسانی که در برخی شهرها مانع شادی قانونی مردم میشوند بدانند، که مردم آگاه ایران در این انتخابات به چنین تفکراتی رأی منفی دادند.