فرماندار ایذه برگزاری باشکوه انتخابات و پیروزی دکتر روحانی را تبریک گفت

فرماندار ایذه برگزاری باشکوه انتخابات و پیروزی دکتر روحانی را تبریک گفت
فرماندار ایذه با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات فیروز بیگلری / خورنا، محسن بیرانوند فرماندار ایذه با صدور پیامی برگزاری انتخاباتی با صلابت و پر شکوه وانتخاب حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت
در این پیام خطاب به ملت شریف، آگاه و سرافراز ایران آمده است:

بسمه تعالی
سلام بر ملت شریف ایران اسلامی و مردم سرافراز شهرستان ایذه که بار دیگر با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، با حضور پرشکوه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای شگفت آفریدند.

مشارکت گسترده و آگاهانه ملت شریف ایران در ۲۹اردیبهشت، مردم سالاری دینی را تجلی بخشید و گواهی بر هوشمندی، عقلانیت، پایمردى و وفادارى به آرمان هاى اسلام و انقلاب و تأیید دیگری برای جمهورى اسلامی است.
بی تردید صحنه بزرگ انتخابات، خلق حماسه ای عظیم از جنس عقلانیت و اتحاد، جز با عنایات الهی و قدم های استوار مردم عزیزمقدور نبود و به یقین پیروز این انتخابات ملت بزرگ ایران و ناکام آن دشمنان نظام بودند.
اینجانب ضمن تبریک پیروزی جناب آقای دکتر حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و منتخبین مردم در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرها ایذه و‌دهدز ، مشارکت بیش از ۶۴ درصدی و دادن رای ۷۱ درصدی شما مردم حماسه آفرین به آقای روحانی تقدیر نموده که نشان دهنده ی اعتماد مردم به دولت بوده، که این مهم، وظیفه ی ما را برای خدمت رسانی به مردم بسیار بیشتر خواهد نمود.
همچنین در این راه، نقش بی بدیل عوامل ستادهای انتخابات شهرستان، هیأت های اجرایی، نظارتی، بازرسی و عوامل انتظامی و امنیتی، همکاری ادارات، ارگان ها و دستگاهای شهرستان برای تأمین نیروی انسانی و پشتیبانی، خبرنگاران قابل تقدیر و ستودنی است که در اینجا از زحمات ارزشمند آنها در طی برگزاری انتخابات که با آرامش، نشاط و امنیت کامل برگزار شد کمال سپاس و قدردانی را می نمایم.
در پایان بهروزی و سرافرازی بیش از پیش ایران اسلامی را از درگاه لایزال الهی مسئلت دارم و انشاا… در سال “اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال” شاهد کوشش تمام مسئولان برای تحقق مطالبات مردم باشیم.
محسن بیرانوند
فرماندار شهرستان ایذه
۹۶/۲/۳۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *