استاندار خوزستان: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان می‌دهد که مردمسالاری دینی بهترین مدل برای اداره جامعه و کشور است

خورنا|احمدرضارستمی: دکتر غلام‌رضا شریعتی استاندار خوزستان صبح امروز برای شرکت در انتخابات، ضمن حضور در مسجد حضرت مهدی (عج) واقع در منطقه کیانپارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز، روز جشن وحدت و همبستگی ملی و روز به هم رسیدن و نیز روز نشان‌دادن اتحاد بین ملت، دولت و تمام مملکت است و همچنین امروز نشان‌دهنده ثبات و امنیت پایدار برای میهن عزیز ایران در عرصه بین‌المللی است.

وی افزود: مطمئناً امروز هر چه حضور مردم بیشتر و صندوق آراء پرتر باشد، گویای پیام پایداری برای کشور است و نشان می‌دهد که مردم‌سالاری دینی براساس جمهوریت و اسلامیت بهترین مدل برای اداره جامعه و کشور است.

شریعتی ضمن ابراز امیدواری برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در پای صندوق‌های اخذ آراء برای تعیین سرنوشت خود در آینده گفت: مردم ایران تاکنون بارها و بارها این موضوع را ثابت کرده و امروز نیز اثبات خواهند کرد که هرچه از انقلاب می‌گذرد، اتحاد بین ملت و دولت بیشتر و بیشتر خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برخلاف امروز که در انتخابات بحث رقابت را داریم، فردا باید رفاقت و برادری را داشته باشیم. زیرا همه جناح‌ها، گروه‌ها و همه سلایق باید در کنارهم در اداره جامعه نقش داشته باشند، تا ضمن بالارفتن توان کشور، شاهد افزایش تولید ناخالص ملی و بالطبع آن اشتغال برای جوانان باشیم. بنابراین این امر مهم با یک سلیقه و جناح تحقق نمی‌یابد و همه باید برای آبادانی و عمران کشور دست به دست هم دهند.

وی در پایان با اشاره به کثرت و فراوانی که در کاندیداهای شورای وجود دارد متذکر شد: این مسئله را بسیار مفید می‌بینم، زیرا بالاخره افراد زیادی در شهر، احساس مسئولیت کرده که بتوانند از توان خود در اداره شهر استفاده کنند و بنابراین در کل موضوع بسیار خوبی است.