در برابر معدوم سازی غیرقانونی موارد تبلیغاتی ستاد حسن روحانی هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است/ اکثریت مردم شهرستان بندرماهشهرهمسو و همفکر با دولت هستند

رئیس ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در شهرستان بندرماهشهر گفت: حجم بالایی از 30 الی 40 هزارتایی پوستر و 200 بنر چاپ شده از زمان آغاز تبلیغات، که اکثر آنها در ستاد های مردمی نصب شده و دارای مجوز قانونی بوده معدوم شده است این در حالی است که بنرهای باقی مانده به تعداد انگشت های دست رسیده و هیچ گونه برخوردی حتی با یکی از این موارد صورت نگرفته است.

خورنا – علیرضا شریفی رئیس ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خورنا اظهار داشت: از زمان آغاز رسمی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری حجم وسیعی از تبلیغات در فضای های قانونی مشخص صورت گرفت که پس از مدت زمان اندکی با معدوم سازی میزان بالایی از موارد تبلیغاتی از سوی افراد محرز رو به رو شدیم.

وی افزود: این در حالی است که تمام موارد تبلیغاتی انجام شده قانونی بوده و در قبال قانونی انجام شدن آنها از مسوول ستاد  توسط هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات تعهدی اخذ شد.

رئیس ستاد مرکزی حسن روحانی در ادامه با انتقاد از نظارت و عملکرد هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان خاطرنشان کرد: با وجود ارائه گزارش معدوم سازی موارد تبلیغاتی به هیات اجرایی و نظارت هیچ گونه اقدامی در برخورد با تخلف ها صورت نگرفته است.

شریفی ادامه داد: حجم بالایی از ۳۰ الی ۴۰ هزارتایی پوستر و ۲۰۰ بنر چاپ شده از زمان آغاز تبلیغات، که اکثر آنها در ستاد های مردمی نصب شده و دارای مجوز قانونی بوده معدوم شده به گونه ای که بنرهای باقی مانده به تعداد انگشت های دست رسیده و هیچ گونه برخوردی حتی با یکی از این موارد صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: اما کاندیدای رقیب با خیال آسوده اقدام به  ارائه حجم وسیعی از موارد تبلیغاتی در فضای قانونی و غیرقانونی کرده است و با هیچ یک از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی نصب شده در فضای غیرقانونی برخوردی نشده و موارد تبلیغاتی رقیب با وجود استقرار دولت فعلی نمود بالایی در سطح شهرستان دارد.

فعال سیاسی شهرستان بندرماهشهر در ادامه به همسو بودن اکثریت مردم شهرستان با دولت فعلی اشاره کرد و گفت: با وجود تمام تبعیضات ایجاد شده و اجحاف در حق دکتر حسن روحانی کاندیدای ریاست جمهوری و حامیای وی، اکثریت مردم با این طیف همسو بوده و به طور خودجوش در صحنه تبلیغاتی حاضر بوده و امکانات مردمی زیادی در اختیار ستاد تبلیغاتی گذاشته به گونه ای که ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در شهرستان بعضا به امکانات ارسالی از سوی استان نیز بی نیاز بوده است.

رئیس ستاد مرکزی حسن روحانی در شهرستان بندرماهشهر ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات جدی ایجاد شده از سوی نامزد رقیب، راه اندازی ستاد جوانان خود در فاصله چندمتری ستاد جوانان دکتر حسن روحانی در دو شب گذشته است که مشخصا با هدف ایجاد تشنج و درگیری می باشد.

شریفی افرود: با وجود درگیری های ایجاد شده و اعتراضاتی از سوی ستاد ما، هیات نظارت و هیات اجرایی با وجود غیرقانونی بودن این کار، نه تنها اقدامی نکرده بلکه به جای ستاد رقیب که اقدام به این حرکت کرده است، ما را به حفظ آرامش دعوت می کنند که واقعا این گونه اقدامات جای تامل دارد.

وی با تاکید بر لزوم جناحی نبودن فعالیت های امام جمعه شهر تصریح کرد: با وجود اینکه اقدامات امام جمعه شهر باید در جهت منافع کلیه مردم باشد، اما اخیرا شاهد برگزاری جلسات حجت الاسلام غبیشاوی با اعضای شورای اسلامی شهر به دعوت جمنا و حجت الاسلام بناییان در مصلی بندرماهشهر و سخنرانی وی در این جلسه بودیم در صورتی که انتظار می رود امام جمعه فعالیت حقوقی خود را به دور از مسائل جناحی نگه داشته و به سود طیف خاصی فعالیت نکند.

رئیس ستاد مرکزی حسن روحانی در شهرستان بندرماهشهر از اجرای امشب  دو سخنرانی در ستاد جوانان بندرماهشهر خبر داد و گفت: امشب ستاد  جوانان و دانشجویان حسن روحانی میزبان آقای دکتر موالی زاده نماینده مردم تهران در مجلس چهارم و پنجم شورای اسلامی، سفیر اسبق ایران در الجزایر و مشاور فعلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور و همچنین دکتر شجاع پوریان نماینده مردم در مجلس ششم شورای اسلامی و عضو فعلی شورای اسلامی شهر تهران است.

 

شریفی اضافه کرد: در روزهای گذشته نیز ستادهای مختلف دکتر حسن روحانی در شهرستان بندرماهشهر میزبان سخنران های برجسته چون، دکتر جعفری استاد تمام دانشگاه صنعتی شریف، نماینده اسبق مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت مذاکره کننده هسته ای در حسینیه ابالفضل (ع)، خانم اسماعیلی از مهندسین شرکت نفت، فعال سیاسی و اجتماعی استان خوزستان و مشاور اسبق استاندار خوزستان به همراه خانم ممتاز و دکتر ایدنی رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز بود.

وی ادامه داد: آقای مسرور عضو هیئت داوری انجمن اسلامی معلمان کشور به همراه آقای روشن زاده رئیس انجمن اسلامی معلمان خوزستان، آقای عرب سرخی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی سابق در بندرماهشهر و بندرامام، دکتر معینیان سردارز بازنشسته سپاه، استاد دانشگاه امام حسین و مشاوردفاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین آقای سادان ابراهیمی نماینده مردم شوشتر در مجلس نهم در ستاد شهرک طالقانی و آقای ساری نماینده فعلی مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ستاد شهر چمران از دیگر سخنرانان ستادهای دکتر حسن روحانی در شهرستان بندرماهشهر بودند.

رئیس ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در ادامه به عدم همکاری هیات امنای مساجد در برگزاری سخنرانی های انجام شده در شهرستان اشاره کرد و گفت: در حالی که مساجد و حسینیه های متعلق به همه مردم بوده اما تبعیض بین دو کاندیدای ریاست جمهوری در ایام انتخابات در شهرستان بندرماهشهر به حدی بود که حتی در به اختیار گذاشتن مساجد و حسینیه ها برای انجام سخنرانی ها ممانعت می شد و در زمان برگزاری مجالس سخرانی شاهد هیچ گونه تامین امنیت و حضور نیروهای انتظامی با توجه به ضرورت امر نبودیم.

فعال سیاسی شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: در سابقه چندین ساله ای که در عرصه سیاسی در شهرستان بندرماهشهر داشتم هیچ دوره ای انتخاباتی به اندازه این دوره متحمل فشار به دلیل تبعیض ها با وجود استقرار دولت فعلی کاندیدای ریاست جمهوری نبودم، که دلیل بخش زیادی از شرایط شده مدیریت ضعیف و اقتدار پایین هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات در شهرستان است.

شریفی در ادامه به همکاری و مشارکت چشم گیر و قابل توجه فرهنگیان و جامعه پزشکی شهرستان بندرماهشهر با ستادهای انتخاباتی حسن روحانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در ایام تبلیغات انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری دو جامعه فرهنگی و پزشکی که در جامعه دو گروه مرجع محسوب شده و همواره نگاه اصلاح طلبانه، رو به جلو و تحول گرایانه داشته مشارکت بسیار خوبی داشته وهمواره در صحنه حضور فعال داشتند.

وی در ادامه به تهیه لیست امید نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر در فضلی مجازی اشاره کرد و گفت: مجمموعه اصلاح طلبان در شهرستان بندرماهشهر تابه حال هیچ گونه لیستی تحت عنوان لیست امید شورای اسلامی شهر یا حامیان روحانی تهیه نکرده چرا که معتقد است مردم خود باید با مطالعه و بررسی عملکرد کاندیدا افراد اصلح را برای شورای اسلامی شهر خود انتخاب کنند اما اگر لیستی تحت این عنوان منتشر شود مخالفتی از سوی ما صورت نمی گیرد.

وی در پایان مردم را به حضور فعال در روز انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر دعوت کرد و گفت: اهمیت حضور فعال مردم در روز ۲۹ اردیبهشت بیش ازاهمیت انتخاب افرادی اصلح برای کشور و شهر خود است، چرا که حضور اکثریتی مردم با هدف حفظ نظام و کشور است و این هدف مشترک همه اقشار جامعه و فعالان جناحان سیاسی مختلف کشور است.

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *