روز چهارشنبه در همایش سلامت حامیان روحانی در بندرماهشهر

در شهرویر امسال سه بیمارستان در اهواز به بهره برداری خواهد رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از بعد از انقلاب در شهر اهواز به عنوان مهم ترین مرجع بیماران استان هیچ بیمارستانی کلنگ زنی نشده بود، در دولت روحانی 3 بیمارستان کلنگ زنی شد که در شهریور امسال به بهره برداری خواهد رسید.

خورنا – اسماعیل ایدنی روز چهارشنبه در همایش سلامت حامیان روحانی در بندرماهشهر اظهار داشت: در مدت فعالیت دولت روحانی و در راستای اجرای طرح تحول سلامت به قدری هزینه های درمانی کاهش پیدا کرد که حتی یک مورد مراجعه کننده برای دریافت خدمات رایگان نداشتیم.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح هیچ بیماری برای دریافت خدمات درمانس به خارج از بیمارستان ارجاع داد نمی شود و ۹۷ درصد ملزومات مورد نیاز بیمار در داخل بیمارستان تامین می شود این درحالی است که در دولت قبل ۱۰۰ ملزومات مورد نیاز بیمار با هزینه های گزاف از بیرون بیمارستان تامین می شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ادامه با اشاره به اینکه تمام مردم خوزستان تحت پوشش خدمات فعال درمانی قرار گرفتند خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت خوشبختانه تمام مردم خوزستان تحت پوشش خدمات فعال درمانی قرار رفتند و بیش از ۸۵درصد خوزستانی ها دارای پرونده الکترونیکی شدند به گونه ای که تمام سوابق دارویی و بیماری آنها برای مراجعه به هر نقطه از کشور ثبت می شود.

ایدنی از بهره برداری ۳ بیمارستان در اهواز خبر داد و گفت: دولت روحانی در بازسازی زیرساخت های فرسوده به قدری موفق عمل کرده که در این بخش در اهواز که با فاجعه ای رو به رو بودیم و از بعد از انقلاب در شهر اهواز به عنوان مهم ترین مرجع بیماران استان هیچ بیمارستانی کلنگ زنی نشده بود، در دولت روحانی ۳ بیمارستان کلنگ زنی شد که در شهریور امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: از اقدامات دیگر دولت یازدهم در حوزه سلامت افزایش تخت های بیمارستانی از تعداد ۸۵ هزار تخت به میزان ۱۰۷ هزار تخت بود که تاثیر قابل توحهی در کیفیت ارائه خدمات درمانی داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به دست آوردهای دولت روحانی اشاره کرد و گفت: آرامش، امنیت و آزادی سه دست آورد دولت روحانی بود که توانست آرامش را با رفع دغدغه افزایش لحظه ای نرخ را، امنیت را با دور کردن سایه جنگ از کشور و ایجاد فضای آزاد سیاسی با فعالیت های گسترده تشکل های سیاسی را فراهم کند.

ایدنی اضافه کرد: دردولت قبل که بدترین فشارها را بر فعالان سیاسی از جمله بنده وارد می کردند امروز بزرگترین تشکل اصلاح طلبی خوزستان در دانشگاه جندی شاپوز اعواز فعال است که تاثیر زیادی بر فضای دانشگاهی استان داشته البته همین آزادی برای تشکل های مخالف تامین شده چراکه معتقدیم آزادی واقعی یعنی فراهم آوردن آزادی برای طیف مخالف است که خوشبختانه برقرار است.

وی در ادامه با دعوت مردم به حضور پررنگ در انتخابات اظهار داشت: این تفکر که حضور یا عدم حضور در انتخابات تاثیری بر تغییر نتایج انتخابات ندارد و روحانی پیروز این میدان است یک تفکر سمی از سوی رقیب است، باید آگاه باشید و از نقش یک تماشاچی منفعل به یک کنش گر فعال تغییر کنید چرا که آرای تک تک شما بر انتخابات و ایجاد تغییر و تحول موثر لست هرچه مردم بیشتر به پای صندوق های رای بروند به همان میزان پیروزی روحانی بیشتر می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درپایان با تاکید بر بی اعتنایی نسبت به اسناد جعلی و ساختگی رقیب علیه روحانی خاطرنشان کرد: رقیب روحانی یکی از بهترین استادان ایجاد جنگ روانی است لذا در فرصت های باقی مانده به اسناد و مدارک جعلی منتشر شده در فضای مجازی بی اعتنا باشید و با حضور خود و دعوت ۱۱ نفر از اطرافیان خود به حضور در انتخابات به پای صندوق های رای بروید، چرا که اگر این اقدام یک +۱۱ انجام شود به طور حتم دولت دوازدهم دولت ما خواهد بود و با به دست آوردن آرای بالای جامعه شاهد تغییرات قابل توجهی درراستای توسعه و پیشرفت کشور خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *