پیام تشکر مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر از کلیه عوامل زحمتکش و سهیم درصعود

به گزارش خورنا،فرج الله قنواتی مدیرعامل جوان و موفق شهرداری ماهشهر که در اولین سال حضورش توانست با این تیم به لیگ یک صعود کند طی پیامی از تمامی عواملی که هر کدام به نحوی در این صعود نقش داشتند،تشکر و قدردانی نمود.


متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصروالله، ینصرکم و یثبت اقدامکم

با سلام و تبریک به همه همشهریان عزیز

خدا را شاکریم که توانستیم با صعود به لیگ یک قدری از زحمات و محبت های بی دریغ شما را جبران کنیم.از همه هوادارانی که در سرما و گرما یار و یاور ما بودند نیز بخاطر تلاش و صبری که در طول فصل داشتند کمال تشکر را داریم.این کار بزرگ به جز با همدلی و اتحاد شما مردم عزیز و مسئولین محترم امری شدنی نبود. از مهندس کمایی شهردار محترم،دکتر قمر فرماندار گرامی،مهندس غلامی رئیس عملیات غیرصنعتی،اعضای شورای شهر و هیئت فوتبال شهرستان بابت تمامی زحماتی که در طول این چند وقت برای تیم شهر کشیدند و در نهایت منجر به ایجاد شادی زایدالوصفی در بین عموم شد نیز سپاس گزاریم.
بنده به عنوان نماینده کارکنان زحمتکش شهرداری از تمامی اعضای هیئت مدیره ممنونم و این موفقیتی که به اکنون به دست آمده ماحصل تلاش چند ساله برخی عزیزان از جمله مدیر عامل اسبق جناب حاج یوسف حیدری که بنیان گذار تیم بود و با زیرساخت خوبی که فراهم نمود کار ما را در ادامه راحت کرد.از دوستان دیگری همچون سید محسن میرفیضی،محمد آینه،حسین عبدالله زاده و داریوش گنجی پور که به عنوان برادر بزرگتر همواره ما رایاری کردند بسیارممنون ومتشکریم از تمامی بازیکنان،کادرفنی،کادرسرپرستی،تدارکات و لیدرهای متعصبی که وقت بسیاری برای تیم خود گذاشتند کمال قدردانی را داریم.
و اما حرف آخر بنده است که ما کار بزرگ و سخت را انجام دادیم و مسئولین انتظار داریم در اندک زمان باقی مانده تا شروع لیگ یک به فکر تجهیز استادیوم شهدا باشند تا مردم از دیدن مسابقات شهرداری در این لیگ حرفه ای محروم نباشند.

و من الله توفیق

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *