برگزاری جلسه شورای اداری رامهرمز با محوریت انتخابات

 فرشیدفرجی -خورنا امام‌جمعه رامهرمز در جلسه شورای اداری انتخابات را یک فرصت برای حفظ نظام اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خورنا به نقل ازرامپرس، امام‌جمعه رامهرمز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: انتخابات یک فرصت است برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و باید خیلی مراقبت کرد و مواظب بود.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی ادامه داد: باید در رفتارهایمان تغییرات ایجاد کنیم تا بتوانیم به تحول برسیم و توفیق عمل به وظیفه را پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه مراعات بسیاری از مسائل در جامعه نمی‌شود و هر چیزی سر جای خودش نیست و چرا برخی از مسائل فرهنگی به مسائل ضد فرهنگی تبدیل‌شده‌اند.

در ادامه این جلسه دادستان رامهرمز ضمن تأکید بر عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع هر کاندیدایی گفت: ما نباید از امکانات دولتی بهره‌برداری کنیم و مسؤولان نباید به نفع کسی تبلیغ کنند.

علی‌رضا قاسمی نژاد همچنین گفت: باید به‌عنوان متولیان انتخابات تلاش خود را داشته باشیم و مسؤولان ادارات دولتی توجه به قانون داشته باشند.

پس‌ازآن فرماندار رامهرمز نیز گفت: روز جمعه یک روز سرنوشت‌ساز است و مشارکت همه مردم را می‌طلبد و انشا الله بتوانیم بهترین سرنوشت را برای خودمان رقم بزنیم.

عبدالرضا احسانی نیاز ادامه داد: اگر می‌خواهیم قدر این مسؤولیت را بدانیم باید مواظب باشیم و برای مردم کارکنیم و دشمنان را مأیوس کنیم.

وی تأکید کرد: مردم قوی‌ترین پشتیبان این انقلاب بوده و خواهند بود و در روز انتخابات ثابت خواهند کرد که هنوز پای نظام خود هستند.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: مشروعیت و مقبولیت ما به علت پشتیبانی مردمی است که ما داریم لذا باید سعی کنیم این پشتیبانی مردمی را از دست ندهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *