وزیر ورزش و جوانان:

اجرای ۴۵ استادیوم ۵هزار نفری در کشور شروع شده است

وزیر ورزش و جوانان از آغاز اجرای 45 استادیوم 5 هزار نفری در کشور خبر داد و گفت:در کنار تکمیل 25 استادیوم 15 هزاری نفری، عملیات اجرایی حدود 45 استادیوم 5 هزار نفری آغاز شده که بعد از تکمیل 10 مورد آن در مراکز استان ها، عملیات سایر موارد در شهرستان ها آغاز می شود.

خورنا – مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در بازید از روند تکمیل استخر شهدا و خوابگاه ورزشی بندرماهشهر در جمع خبرنگاران رسانه ها، گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در مراکز استان ها اماکن ورزشی و استادیوم های مجهزی ساخته شده که کشور را در شرایط خوبی از لحاظ زیرساختی و سخت افزاری قرار داده و به همین منظور توانسته ایم تقاضای میزبانی برگزاری رقابت های بین المللی از جمله جام ملت های آسیا را برای سال ۲۰۲۳ بدهیم.
وی در ادامه سخنانش به اختصاص اعتباری برای احداث استادیوم ۱۵ هزار نفری و تکمیل و تجهیز استادیوم فعلی شهرستان بندرماهشهر اشاره کرد و افزود:از محل منابع مالیات بر ارزش افزوده اعتباراتی به استان ها برای تکمیل پروژه های عمرانی اختصاص داده می شود.
وی اضافه کرد: برای پیشبرد روند این کار، کارگروهی به ریاست معاونت عمرانی استاندار و نظارت سازمان برنامه و بودجه استان ها تشکیل شده است که پروژه احداث استادیوم ۱۵ هزار نفری و تکمیل و تجهیز استادیوم فعلی شهرستان نیز در اسرع وقت پیگیری می شود.
سلطانی فر، هدف از سفر خود به خوزستان را بازدید از روند تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کار استان خوزستان و اتخاذ تمهیداتی برای سرعت بخشی تکمیل پروژه های ورزشی خواند.
وی افزود: شرکت در جشنواره نشاط و امید جوانان و سازمان های مردم نهاد استان خوزستان با حضور نمایندگانی از انجمن های مردم نهاد به منظور بررسی و پیگیری مشکلات و مطالبات آنها از دیگر برنامه های امروز سفر به استان خوزستان بود.
سلطانی فر در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با تحقق نیافتن مصوبه احداث استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد:از سال های گذشته در کشور عملیات احداث ۲۵ استادیوم ۱۵ هزار نفری آغاز شد که با افتتاح ۲ مورد از این تعداد در استان بوشهر ۲۰ استادیوم افتتاح شده خواهیم داشت و عملیات احداث ۵ استادیوم نیمه کاره دیگر نیز پیگیری می شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت:از محل منابع مالیات بر ارزش افزوده اعتباراتی به استان ها برای تکمیل پروژه های عمرانی اختصاص داده می شود، که احداث استادیوم ۱۵ هزار نفری و تکمیل و تجهیز استادیوم فعلی شهرستان از این محل پیگیری می شود.
به گزارش خورنا وزیر ورزش و جوانان عصر پنجشنبه از روند تکمیل استخر شهدای ماهشهر با سرمایه گذاری حدود ۵۰ میلیارد ریال بازدید کرد.
عملیات ساخت و تجهیز این استخر در سال ۹۲ بعد از ۱۵ سال رکود با تخصیص اعتباری از محل شورای راهبردی شهرستان از سر گرفته شد و عملیات تکمیل آن از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر آغاز شد.
تنها استخر دولتی شهرستان بندرماهشهر قرار بود، بهمن ماه سال گذشته به بهره برداری برسد که به دلیل وجود برخی مشکلات اداری این موضوع محقق نشد که پس از پیگیری های صورت گرفته به زودی این استخر افتتاح می شود.
بازید از پروژه خوابگاه ورزشکاران بندرامام به عنوان تنها خوابگاه ورزشکاران شهرستان بندرماهشهر برای میزبانی رقابت های ورزشی، از دیگر برنامه های سفر امروز وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان بود.

منبع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *