در گردهمایی بزرگ یاران دکتر روحانی در خوزستان:

فاطمه هاشمی رفسنجانی: اطمینان دارم با رأی بالای ۶۵ درصد دکتر روحانی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان پیروز حتمی این انتخابات هستند

خورنا|احمدرضارستمی: در گردهمایی بزرگ یاران دکتر روحانی در خوزستان که عصر پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در سالن ورزشی هلال‌احمر اهواز برگزار شد، فاطمه هاشمی رفسنجانی یادگار مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: از صبح که وارد اهواز شدم در ملاقات با مردم در محله‌های شهر، گلایه‌های زیادی از وضعیت، آب آشامیدنی، ریزگردها و دیگر مشکلات شنیده‌ام و انصافاً این گلایه‌ها را به حق تشخیص دادم.

وی ضمن بیان این مطلب که مسببین این مشکلات و حامیان این افراد، عذرخواهی بزرگی به مردم خوزستان بدهکار هستند، افزود: هرچند کسانی که باید نسبت به این مشکلات پاسخگو باشند، هم اکنون نیستند، اما مطمئنم آقای روحانی به جای تمام این افراد، همانطور که در چهار سال اول با همت خود و یارانش، حل این مشکل را دنبال کرد، در دوره بعدی نیز دنبال می‌کند تا انشالله این مشکلات مردم خوزستان را حل کند.

فاطمه هاشمی عنوان کرد: شعار آقای روحانی زمانی‌که دولت یازدهم روی کار آمد، بحث امنیت و آزادی چه در بعد داخلی و چه بعد خارجی بود و امروز نیز شعار دکتر روحانی همین می‌باشد.

یادگار مرحوم هاشمی رفسنجانی با اشاره به شعار حاضران جمع که یکصدا خواستار شکستن حصر بودند گفت: اگر امروز میتوانیم در خصوص حصر یکصدا خواستار رفع آن باشیم، تنها به دلیل همین امنیتی است که دکتر روحانی برای این ملت ایجاد کرد.

وی یادآوری کرد: به یاد دارم وقتی که با مرحوم پدر، در مورد دکتر روحانی صحبت میکردم، ایشان همیشه میگفت در حال حاضر کار دکتر روحانی از زمان جنگ هم که مسئولیت بر عهده ما بود، سخت‌تر است. چون در آن زمان یکدلی و اتفاق نظری بین مجلس، صداوسیما و تمام ارگانهای نظام وجود داشت. ولی اکنون این شرایط وجود ندارد و همه میخواهند روحانی را تخریب کنند تا نتواند موفق شود. پس کار برای دکتر روحانی سخت‌تر است.

فاطمه هاشمی ضمن بیان این مطلب که امروز در اهواز با هر کس که صحبت کردم میگفت یا به کسی رأی نمی‌دهیم یا فقط به دکتر روحانی در ادامه عنوان کرد: امروز وظیفه‌ای که ما در مقابل آقای روحانی و سرنوشت کشور داریم، این است که ضمن حمایت از آقای روحانی با یکایک افرادی که مایل به مشارکت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نیستند نیز چهره به چهره صحبت کنیم که برای رأی به آقای روحانی به پای صندوق‌های رأی بیایند.

یادگار مرحوم هاشمی رفسنجانی بیان کرد: من برای پیروزی دکتر روحانی چهارده‌ هزار صلوات نذر کرده‌ام و مطمئنم به لطف الطاف باری تعالی و با دعای خیر شما مردم عزیز، دکتر روحانی پیروز حتمی انتخابات است.

وی با انتقاد از رَویه و موضع‌گیری‌های صداوسیما نسبت به دولت دکتر روحانی گفت: امروز صدا و سیما به جای نشان دادن دستاوردهای دولت چه در زمینه آبگیری تالاب‌ها، درختکاری‌ها و غیره مرتب دست به سیاه‌نمایی میزند. بنابراین در چنین وضعیتی وظیفه داریم که در این یکهفته باقیمانده مردم را نسبت به اقدامات دولت آگاه کنیم.

فاطمه هاشمی در ادامه اظهار داشت: اینروزها افرادی که دم از قانون گرایی می‌زنند، به بنر‌های تبلیغاتی دکتر روحانی هم رحم نمی‌کنند و با پاره کردن غیر قانونی پوسترها و بنرهای تبلیغاتی دکتر روحانی نشان می‌دهند که به هیچ عنوان در مقابل رقیب انعطافی ندارند.

وی در ادامه بیان داشت: من مطمئنم با توجه به شور و هیجانی که نمونه‌اش اکنون در بین شما میبینم رأی دکتر روحانی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه بالای ۶۵ درصد است و اصلاح طلبان و اعتدال گرایان پیروز حتمی این انتخابات هستند.

در این لحظه جمعیت حاضر در سالن یکصدا فریاد زدند: خوزستان می‌آید، روحانی می‌‌ماند

یادگار مرحوم هاشمی رفسنجانی در این موقع و در حالی صدایش بُغض گرفته بود، گفت: با دیدن این شور در بین شما حامیان دکتر روحانی از یکطرف خوشحالم که می‌بینم آرزوی پدرم به بار نشست، زیرا پدرم گفته بود که اطمینان دارد با توجه به شعور و درک سیاسی و آگاهی که مردم پیدا کرده‌اند، به روحانی رأی می‌دهند و از یکطرف ناراحتم که پدرم امروز در بین ما نیست که این حماسه‌ها و درک سیاسی مردم را ببیند.