فرماندارهندیجان خواستار رعایت اخلاق در تبلیغات شد

با آغاز زمان تبلیغات کاندیداها فرماندار هندیجان خواستار رعایت اخلاق در تبلیغات شد و اعلام کرد کلیه کاندیداها و هوادارانشان نسبت به رعایت موارد تبلیغات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

فرماندار هندیجان  ضمن تاکید بر رعایت کامل قوانین تبلیغات توسط کاندیداها،ستاد ها و حامیان آنها خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی و منشور اخلاقی انتخابات شد و اعلام نمود:کاندیدها و مسئولان ستاد قوانین و مقررات را به دقت مطالعه و از هرگونه اقدامی که به عنوان تخلف در تبلیغات محسوب می شود جدا پرهیز نمایند.

“کورش مودت فرماندار هندیجان همچنین اظهارداشت: انتخابات فرصتی است برای همدلی و همزبانی و به رخ کشیدن اقتدار و مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ، لذا ضرورت دارد کاندیداها و حامیان آنان ضمن رعایت ضوابط و مقررات از هرگونه تخریب یکدیگر و اظهارنظری که باعث ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه شود پرهیز  و درمکان هایی که ممنوعیت نصب پوستر و غیره وجود دارد جدا خودداری کنند.

وی درادامه خواستار آرامش و رعایت حس برادری و تبلیغات سالم در بین کاندیدها و هوادارانشان شد و عنوان کرد: درنظافت شهر همیار شهرداری باشید.

مودت در پایان گفت: با توجه به همزمان بودن زمان تبلیغات با نیمه شعبان میلادامام زمان (عج) ستادهای تبلیغاتی از این موقعیت استفاده کافی را ببرند و با برنامه ریزی بدون سلب آسایش مردم با راه اندازی ایستگاههای صلواتی و گرامیداشت این جشن فضایی مهدوی را در ستادها بوجود بیاورند.

 

(هادی بحرکانی _بندر هندیجان)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *