پیام شهردار و رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر بمناسبت میلاد خجسته حضرت ولی عصر (عج) وهفته سربازان گمنام امام زمان

خورنا-باسمه تعالی
“نیمه شعبان«روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی» فرخنده ترین روز خلقت است”
روزی که دیده گان جهانیان به جمال رعنای زیباترین صدف گوهر آفرینش و یوسف سپید سیمای مشکین چشم دلربا روشن می شود.
سلام‌ بر مهدی موعود خورشید جان ها و امید انسان ها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره خواهد یافت.
اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری، در تب انتظار یگانه منجی خود می سوزد و انسانیت، ظهور پرچمدارحکومتی فراگیر و عدالت گستر را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند، بر ماست که در عصر غیبت، با انتظار فرج که از برترین عبادت‌هاست، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ستم و فساد، زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حق تعالی ظهورش را طلب نماییم.
در نظام جمهوری اسلامی ، سالروز این میلاد خجسته ، به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است که به حق شایسته این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.
درحقیقت نامگذاری این هفته بنام سربازان گمنام بیانگر نقش کلیدی و راهبردی سربازان گمنام در صیانت از ارزش های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است
امروزه صیانت از منافع ملی و ارزش‌های مقدس نظام، حفظ انسجام ملی، اجتماعی و سیاسی کشور، مبارزه با تروریسم و تأمین امنیت ملت شریف ایران مهم‌ترین خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
سربازان گمنام امام زمان(عج) مدال افتخار آمیز گمنامی بر سینه خود دارند و مقتدرانه و هوشمندانه ترفندهای پیچیده بدخواهان و دشمنان ملت بزرگ ایران را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب می کنند
حریت ورشادت سربازان سرافراز گمنام ایران اسلامی درلوای تبعیت از ولایت درمسیر روشن ایمان ، جلوه های مبارکی ازنصرت الهی وفتوحات غرورآفرین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رارقم می زند.
اینجانبان ، میلاد مسعود‌ یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداه) را به محضر مبارک ولی امرمسلمین جهان حضرت امام خامنه ای “حفظه الله”، همه مسلمین جهان و منتظران ظهور ، هموطنان عزیز، مردم شریف وبصیر بندرماهشهر، سربازان گمنام آن حضرت، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) مسئلت می نماییم.

غلامحسین کمایی شهردار
نعمت الله قنواتی رییس واعضای شورای اسلامی شهربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *