خطرساز بودن ۴۷ درصدی مدارس رامهرمز

فرشیدفرجی- خورنا در جلسه شورای آموزش‌وپرورش رامهرمز از خطرساز بودن ۴۷ درصدی مدارس رامهرمزخبرداده شد.

به گزارش خورنا، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی امام‌جمعه رامهرمز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان به خبرنگاررامپرس گفت: آینده جامعه ما بستگی به عملکرد آموزش‌وپرورش دارد و باید در این راستا وقت بگذاریم و هزینه کنیم.

وی ادامه داد: مصوبات شورای آموزش‌وپرورش باید عملیاتی و تدبیر شود تا اهداف آموزش‌وپرورش محقق شود.

امام‌جمعه رامهرمز تصریح کرد: در برخی از روستاها با توجه به تند بودن شیب مهاجرت به شهرها باید تدبیر شود که آیا ساخت مدارس در این‌گونه روستاها صرفه اقتصادی دارد.

در ادامه این جلسه فرماندار رامهرمز نیز گفت: با توجه به این‌که در آستانه برگزاری امتحانات هستیم و در پیش رو بودن کنکور، جلسات شورای آموزش‌وپرورش را افزایش‌خواهیم داد.

عبدالرضا احسانی نیا افزود: ادارات در رابطه با برگزاری کنکور نهایت همکاری را داشته باشند تا به نحو احسن بتوانیم این مهم را برگزار کنیم.

در ادامه این جلسه رئیس آموزش‌وپرورش رامهرمز گفت: در راستای برگزاری کنکور کارگاه‌های متعددی را در سال جاری برگزار کرده‌ایم و از مربیانی مجرب بهره بردیم.

امید حسین زاده ادامه داد: هدف‌گذاری ما پایه سوم و کنکور بوده است که بتوانیم دانش آموزان را تقویت کنیم و به هدف موردنظر هدایت کنیم.

وی یادآور شد: حدود ۴۷ در صد از مدارس این شهرستان یا مخروبه و یا خطرساز هستند که با بازدیدهای متعدد به همراه خیرین، انتظار کمک و مساعدت برای بازسازی این ساختمان‌ها راداریم.

رئیس آموزش‌وپرورش رامهرمز تأکید کرد: آموزش‌وپرورش محل تولید فکراست و اگر به فکر تأمین مدارس نباشیم هدر رفت فکر، اندیشه و نیروی مولد در آینده خواهیم داشت.

وی افزود: این اتفاق موقعی می‌افتد که همه ادارات دست‌به‌دست هم داده و همراه با همکاران ما در راستای تولید فکر و اندیشه گام بردارند.

حسین زاده در پایان گفت: طی ۵ سال آینده ۴۴۸ نفر از آموزش‌وپرورش این شهرستان بازنشسته می‌شوند که در صورت عدم استخدام برای این اداره بسیار گران تمام خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *