نشست صمیمانه ورزشکاران در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مسجدسلیمان + تصاویر

میثاق حاجتی/خورنا: امروز ساعت ۸ بعدازظهر نشستی صمیمانه با تنی چند از ورزشکاران شهر مسجدسلیمان در محل ستاد دکتر روحانی در مسجدسلیمان برگذار شد.

در این نشست راجع به اقدامات موثر دولت روحانی در پیشبرد جامعه ورزشی و تاثیر آموزش و همچنین ایجاد فضای فرهنگی لازم جهت ارتقای سطح ورزشی کشور صحبت شد.

در این نشست که شرکت کنندگان نظریات و همچنین مطالبات خودرا در خصوص جامعه ورزش شهر و کشور بیان می کردند مهمترین اقدام دولت روحانی را افزایش سرانه ورزشی مدارس و همچنین ایجاد فرهنگ ورزش همگانی در سطح جامعه برشمردند.

در ادامه راجع به اقدامات موثر دولت در خصوص پیشرفت زنان در صحنه های ورزشی کشوری ، جهانی و المپیک صحبت شد و مدال کیمیا علیزاده و پرچمدارشدن خانم زهرا نعمتی در بازیهای المپیک رانشان از همت دولت برای افزایش سهم زنان از ورزش کشور را نماد بارز این دستاورد دولت دانستند.

در پایان شرکت کنندگان ابراز داشتند برای داشتن کشوری سالم با شهروندانی سالم باید به کسی رای دهیم که جایگاه ورزش در برنامه ها واذهان دولت مردانش تعریف شده باشد و برای جامعه ای سالم و عاری از آسیب های اجتماعی به گسترش فرهنگ ورزش اهتمام داشته باشد.