حبیب آغاجری نماینده سابق بندرماهشهر:

مجوز های لایروی خور سیف گرفته شده است/ عملیات لایروبی در روزهای آینده انجام می شود/ نماینده فعلی هیچ نقشی در پیگیری و انجام این پروژه نداشته است

خورنا – حبیب آقاجری نماینده سابق شهرستان بندر ماهشهر پس از اتمام دوره نمایندگی خود در مجلس  پیگیری های لازم جهت دریافت مجوز های بندر تجاری در خور سیف و لایروبی خور را برای رونق گرفتن تجارت دریایی در بندر ماهشهر انجام داده است.

نماینده بندرماهشهر در مجلس نهم در تشریح مراحل دریافت مجوز های بندر تجاری با خبرنگار خورنا بیان کرد: با پیگیری هایی که انجام شد و با همکاری علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه موفق به اخذ مجوز برای لایروبی خور سیف شدیم.

وی ادامه داد: قرداد های لایروبی خور سیف در روز های جاری با شرکت مکین که وابسطه به قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران می باشد بسته خواهد شد و عملیات لایروبی طی هفته های جاری در بندر ماهشهر آغاز می شود.

آقاجری در خصوص اخذ مجوزات مرزبانی نیز اظهار کرد: برای اخذ مجوز نیروی انتظامی مرزبانی، یاسین بیرقدار رابط ما در بندرماهشهر از طریق فرماندار بندر ماهشهر و استاندار خوزستان پیگیری های لازم را انجام دادند و موفق به اخذ مجوز شدند.

وی ادامه داد: فرماندار بندرماهشهر و استاندار خوزستان همکاری های شایسته تقدیری در خصوص اخذ مجوزات مرزبانی داشتند.

آقاجری خاطرنشان کرد: شرکت مکین به عنوان شرکت لایروب نیروی دریایی سپاه به زودی کار خود را جهت لایروبی خور سیف بندرماهشهر آغاز خواهد کرد.

گفتنی است، طی روزهای اخیر علی گلمرادی نماینده بندرماهشهر در مجلس در مصاحبه هایی خبر از پیگیری لایروبی خور سیف و مصادره این اقدامات به نفع خود داده بود که حبیب آقاجری در پاسخ به خبرنگار خورنا که آیا نماینده ماهشهر در این خصوص نقشی داشته است، بیان کرد: خیر، این اقدامات مستقیما از طریق سپاه پیگیری شد و آقای گلمرادی نماینده محترم منطقه هیچ نقشی در پیگیری و به سرانجام رساندن این پروژه بسیار مهم نداشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *