جدول گلزنان لیگ دو در پایان هفته هشتم از مرحله پایانی

مجید خدابنده و حسین قره داغی موفق شدند در هفته هشتم از مرحله پایانی لیگ دسته دوم دبل کنند.

خورنا – هفته هشتم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم برگزار شد و صدر جدول گلزنان هچنان بی تغییر باقی ماند و پس از علی محمد چراغی۲۲گله نصراله درفشی با۱۶گل در مکان دوم قرار دارد.

اما در هفته هشتم دو بازیکن موفق به ثبت دبل شدند حسین قره داغی پس از هفته های طولانی موفق شد ۲گل ارزشمند را برای تیمش مقابل هف سمنان به ثمر برساند و همچنان تیمش را در صدر جدول حفظ کند. قره داغی با این دو گل به جمع ۱۲گله های لیگ دو اضافه شد.

دیگر دبل ارزشمند این هفته را مجید خدابنده لو ثبت کرد بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر موفق شد با۲گلی که مقابل نفت و گاز گچساران به ثمر رساند تیمش را از باخت حتمی نجات دهد و به آینده و صعود امیدوار کند.

محمد پهلوان نیز در این هفته یک گل بسیار ارزشمند را برای شهرداری ماهشهر مقابل تیم مدعی برق نوین شیراز به ثمر رساند تا با این گل سه امتیازی تیمش را بیش از پیش به لیگ یک نردیک کند.

در مجموع ۶بازی در هفته هشتم ۱۳گل به ثمر رسید و میانگین۲/۱ در هر بازی به ثبت رسید.

محمد پهلوان از تیم شهرداری ماهشهر ،  مجید خدابنده لو از تیم شاهین شهرداری بوشهر ، حسین قره داغی و علی پور محمد از تیم شهرداری تبریز، و رسول رضایی از تیم شهرداری همدان  موفق شدند در این هفته گل های سه امتیازی برای تیم های خود به ثمر برسانند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *