افتتاح ستاد اصلاح طلبان اعتماد ملی مسجدسلیمان با حضور جمال درویش دبیرحزب اعتماد ملی خوزستان ،مدیرکل و مشاور روابط عمومی دکتر مقتدایی استاندار سابق خوزستان امروز ۱۷ اردیبهشت ۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

میثاق حاجتی/خورنا: ساسان اشکش دبیر حزب اصلاح طلبان اعتماد ملی با بیان اینکه در این برهه وظیفه و رسالتی خطیر بردوش احزاب وجریان های سیاسیست که قطعا در سرنوشت شهر، استان وکشور اثرگذار است از افتتاح ستاد اصلاح طلبان اعتماد ملی در مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا وی گفت :در روزهای باقیمانده از مهلت تبلیغات انتخابات سعی داریم در کنار مردم به ادامه فعالیت های خود بپردازیم و آرای واقعی اصلاحات در مسجدسلیمان را تثبیت کنیم.
همچنین وی افزود ، ما با دوهدف وارد انتخابات شده ایم که اهمیت هیچ یک کمتر از دیگری نیست، مقوله شورای شهر که از بسیاری جهات مورد توجه عموم و احزاب است و ریاست جمهوری که نقشی تعیین کننده در میزان و حدود فعالیت احزاب در آینده خواهد داشت.
لذا ما سعی داریم اثرگذاری خود را در دوحوزه حفظ نماییم، در شورای شهر از لیست مورد وثوق حزب اصلاح طلبان اعتمادملی و در ریاست جمهوری از جناب اقای دکتر روحانی حمایت خواهیم کرد.
ایشان در پایان به زمان و مکان افتتاحیه ستاد اصلاح طلبان اعتمادملی در روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۸:۳۰ عصر درمحل سه راهی پشت برج ، جنب بستنی فروشی اکبری، طبقه فوقانی اشاره کرد و از عموم مردم دعوت کرد تا در این بازگشایی رسمی شرکت نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *