مراسم بزرگداشت روز معلم در ایذه+عکس

فیروز بیگلری / خورنا،مراسم بزرگداشت روز معلم، با حضور حجت السلام المسلمین سید کمال موسوی امام جمعه ایذه ،مهندس محسن بیرانوند فرماندار و مرتضئ محمودی مدیر آموزش و پرورش ایذه،یوسفعلی سواری عضو شورا شهر ،محمد مرادی ریئس نوسازی مدارس و جمعی از فرهنگیان در سالن سیمرغ برگزار شد.
در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی، مرتضئ محمودی مدیر آموزش و پرورش ، با خوشامدگویی به مهمانان و تبریک روز معلم به تمامی فرهیختگان و تسلیت به مناسبت شهادت استاد شهید، مرتضی مطهری، صحبت های خویش را آغاز نمود.
محمودی ضمن برشمردن صفات و ویژگیها و مقام شامخ معلمی گفت :اجر وافری برای اهل علم در نظر گرفته شده است که فقط خداوند قادر به پرداخت آن می باشد.
وی خاطر نشان کرد:در باب علم توصیه شده است که نباید گرفتار آفات علم شد که ثروت و قدرت از این قسم است، که اگر برای منافع فردی مورد هدف باشد مذموم و اگر برای نفع عمومی و توانمندی جمعی باشد مورد تاکید قرار گرفته و از آن به علم نافع یاد شده است.
مرتضئ محمودی مدیر آموزش و پرورش ایذه در مورد برگزاری این جشن اظهار کرد:همزمانی این مراسم متقارن شد با حضور بازرسان استان که تا حدودی باعث برهم خوردن برنامه ها شد چرا که معتقدم باید برنامه های خوبی در خور و شان فرهنگیان دلسوز و زحمتکش برگزار شود.
به گزارش خورنا از ایذه،در این مراسم برنامه های شاد و متنوعی از جمله اجرا موسیقی ،شاهنامه خوانی،سرود،تقلید صدا و … برگزار شد که در پایان لوح های سپاس و هدایایی به فرهنگیان از زحماتشان تقدیر شد.
همچنین مرتضئ محمودی مدیر آموزش و پرورش ایذه که همواره ارتباط خوبی با اصحاب رسانه دارد از فیروز بیگلری خبرنگار خورنا و صاحب امتیاز و سردبیر ویژه نامه نسیم زاگرس تجلیل کرد.
مجری گری این برنامه بر عهده حاجی مراد اسماعیل وندی بود که بعضا با اشعار زیبا و دیکلمه های که عنوان می کرد حال و هوای فضای سالن را عوض می کرد.

اهدای دسته گل و لوح تقدیر بانک ملی به مرتضی محمودی مدیرآموزش و پرورش ایذه




گزارش و عکس از فیروز بیگلری