پیام شهردار و رییس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر بمناسبت روز کارگر

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر بمناسبت روز کارگر پیامی صادرکردند، متن این پیام بدین شهر است:

خورنا – بسم الله الرحمن الرحیم

یازده اردیبهشت روزجهانی کارگر، بهانه ای است برای تکریم انسان‎هایی که گردش چرخ‎های تولید و صنعت و اقتدار اقتصادی میهن عزیزمان،ثمره همت بلند،اراده پولادین و دستان توانمند آن‎هاست. مجاهدانی که عاشقانه سختی‎ها و رنج‎های این عرصه را به جان خریده تا شکوه و عزت را برای مملکت خویش به ارمغان آورند.
روز کارگر، روز سپاس از مردان مردی است که با دستان پینه بسته خود دستاوردهای بزرگی را به میهن عزیز خود اهداء نموده ونیز یادآور زنانی شیرمرد است که شور وشوق تلاش آنان کانون گرم خانواده واجتماع را استحکام می بخشند وفرشتگان آسمان را به تحسین وتعظیم وا می دارند.
اینجانبان ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی مجاهدان کارزار تلاش و سازندگی، فرارسیدن روز جهانی کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش،به ویژه کارگران  عزیز و پرتلاش در شهرستان بندرماهشهر بویژه همکاران خدوم ومجموعه بزرگ شهرداری بندرماهشهر تبریک وتهنیت عرض نموده و امیدوارم در سالی که ازسوی رهبرمعظم انقلاب بعنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده با همت ستودنی تلاش‌گران این عرصه، شاهد افزایش بهره‌وری در تولید و اعتلای عمران و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

اردیبهشت ۱۳۹۵
غلامحسین کمایی شهردار
نعمت الله قنواتی رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *