رئیس شورای سیاست گذاری ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان:

بی‌شک دولت تدبیر و امید سربلند این انتخابات است

خورنا|احمدرضارستمی: حجت‌السلام فیاضی رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان شامگاه یکشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ضمن حضور در ستادجوانان و دانشجویان دکتر روحانی در استان، در جمع حاضرین در ستاد اظهار کرد: بسیار خوشحال و مسرورم که در ستاد جوانان و دانشجویان حضور یافته‌ام. چون واقعاً همیشه و در همه حال جوانان و دانشجویان یک عنصر اساسی و پرتوان و در عین حال با انگیزه‌ می‌باشند که در هر حرکت و تلاشی، پایهٔ اصلی آن حرکت میباشند

وی در ادامه ضمن اشاره به حوادث صدر اسلام و بیان ارتباط و اعتمادی که پیامبر نسبت به جوانان داشتند گفت: در صدر اسلام همیشه بیشتر کسانی که جذب پیغمبر اکرم(ص) میشدند، جوانان بودند و پیامبر(ص) هم اعتماد بسیار زیادی به جوانان داشتند و براساس این حُسن اعتماد در بیشتر مواقع، مناصب‌ مهم لشکری و حکومتی را به جوانان اختصاص میدادند.

حجت‌السلام فیاضی خاطرنشان کرد: در کشور خود ما و ابتدای انقلاب هم، وضع به همین منوال بود، یعنی این انقلاب را واقعاً جوانان با حضور در صحنه‌های مختلف، چه در تظاهراتهایی که بر ضد طاغوت ستم‌شاهی داشتند، و چه در جنگ تحمیلی با حضور در عرصه‌های مختلف ایثار و شهادت، پاس داشتند. بطوریکه که حضرت امام (ره) در تکریم این جوانان فرمودند که رهبر ما، آن کودک ۱۳ ساله‌ای است که نارنجک به خود میبندد و به زیر تانک دشمن میرود و آن را منفجر میکند.

در ادامه رئیس شورای سیاست گذاری ستاد دکتر روحانی در خوزستان اظهار داشت: قطعاً هر کشوری که نتواند از ظرفیتهای بالقوه و بالفعل جوانان خود استفاده کند، به هیچ عنوان نمیتواند رشد و پیشرفت داشته باشد، که در این راستا الحمدلله در نظام ما به جوانان به خوبی بهاء داده میشود و مثلاً در همین بحث انتخابات، علاوه بر این ستاد که هم اکنون جوانان و دانشجویان اداره آن را به عهده دارند، در همان ستاد مرکزی هم باز عمده کارها بر دوش جوانان است.

وی ضمن بیان این مطلب که هم‌اکنون کشور در موقعیت حساسی قرار دارد و نیاز به هوشیاری برای گذر از این مرحله است تصریح کرد: کشوری که در دوره هشت ساله قبل از دولت دکتر روحانی از آن مسیر اصلی خود منحرف و به تعبیر معاون اول رئیس‌جمهور جناب دکتر جهانگیری، به تَه درهّ سقوط کرده بود، آقای دکتر روحانی در سایه دولت تدبیر و امید توانست این کشور را اندکی از آن قهقرای سقوط بالا بیاورد و تا حدی وضع نابسامان آن را ترمیم کند و در ادامه نیز بر ما لازم است که همه دست در دست همدیگر حرکت را ادامه داده، تا انشالله به امید خداوند وضعیت کشور سامان یابد.

حجت‌السلام فیاضی اذعان کرد: البته در این مسیر استمرار دولت، حریف و رقیبی هم وجود دارد که ساکت نمی‌نشیند و به جای یک رقابت سالم در این زمینه که میتواند در غالب دادن یک برنامه خوب و نقد سازنده باشد، متأسفانه برعکس دست به تخریب میزند و بنای کار خود را بر سیاهنمایی میگذارد.

رئیس شورای سیاست گذاری ستاد دکتر روحانی در خوزستان افزود: واقعاً باید به حال این افراد مخرب افسوس خورد که نمیدانم تقوای آنها به کجا رفته است که فردی چون قالیباف که اینک در قامت یک کاندید خود را معرفی کرده، در آن مناظره که دیدییم، برای جبران خلاء بی‌برنامه‌گی خود، به تخریب روی آورد، که البته با اینکار خودش را تخریب کرد و دیگر باید او را با دید یک مهره سوخته نگاه کنیم که هیچ امیدی برای ریاست‌جمهوری برایش وجود ندارد.

وی عنوان کرد: مطمئن باشید علاوه بر قالیباف، کسان دیگری هم که باقی مانده‌اند و سودای رقابت با دکتر روحانی و آن یار و یاور همراهش جناب دکتر جهانگیری را دارند، نمیتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

حجت‌السلام فیاضی بیان کرد: اگر ما در نتیجه‌گیری از مناظره اول بنای رقباء را بر شخص قرار دهیم باید به یقین اعلام کنیم که آن اشخاص رقیب دیگر تمام شده‌اند و به هیچ عنوان نمیتوانند در مقابل استدلال‌های منطقی دولت حرفی برای گفتن داشته باشند.

رئیس شورای سیاست گذاری ستاد دکتر روحانی در خوزستان تصریح کرد: اما همانطور که میدانید که رقیب شخص نیست بلکه یک جریانی به نام اصولگرای تندرو است که با اصولگراهای واقعی متفاوتند. زیرا این جماعت واقعاً از اصل و اهداف نظام و انقلاب منحرف شده‌ و در مقابل یاران اصیل انقلاب قرار گرفته‌اند.

وی افزود: شما میدانید که اصول‌گراهای واقعی، هم‌اکنون با دولت در بیشتر امور همراهی و همکاری دارند که بارزترین مثال آنها جناب دکتر لاریجانی ریاست مجلس، دکتر مطهری نماینده مجلس و همچنین آقای ناطق‌نوری و خیلی دیگر از دوستان هستند که در کسوت مهره‌های اصلی اصولگرا، شاید نه در زبان، ولی در عملکرد و موضع‌گیری‌هایشان طوری می‌باشند که راه را برای استمرار حرکت مثبت دولت دکتر روحانی هموار میکنند.

حجت‌السلام فیاضی در ادامه تاکید کرد: مطمئن باشید از همین الان هم به امید خداوند، دکتر روحانی با تلاش شما عزیزان رئیس‌جمهور است. ولی هنری که ما باید داشته باشیم این است که مخصوصا در خوزستان، رأی دکتر روحانی در این دور بسیار بالاتر از دوره اولی باشد که به ریاست جمهوری انتخاب شده‌اند که مطمئن باشید به حول قوه الهی اینکار شدنی است.

رئیس شورای سیاست گذاری ستاد دکتر روحانی در خوزستان گفت: خوشبختانه مردم شریف خوزستان آنچنان رشد فکری و عقلانیت بالایی دارند که میتوانند تشخیص دهند که کدام دولت و طرز فکر و کدام راه میتواند به استان خوزستان خدمت کند.

وی بیان داشت: انشالله علی‌رغم همه محدودیت‌ها و سیاهنمایی‌هایی که شبانه روز از طریق تریبونهای مختلف و بصورت غیر منصفانه و ظالمانه در حق دولت پیاده میکنند، اراده و خواست مردم در انتخابات چیز دیگری را بر خلاف میل این انحصار گرایان رقم میزند و بی‌شک دولت تدبیر و امید سربلند این انتخابات است.

حجت‌السلام فیاضی ضمن اشاره به رشد روز افزون جامعه و بالا رفتن قدرت تصمیم گیری در مردم گفت: به برکت فضای مجازی و افزایش پهنای باند اینترنت که باز از برکات این دولت محترم است، مردم ما دیگر راحت‌تر و سریعتر میتوانند از فضای مجازی و فواید بیشمار آن بهرمند شوند و در این فضا در سایه گفتگوها و همفکریهایی که باهم دارند به بهترین تشخیص ها و انتخاب‌ها دست یابند و امیدوارم که همه جوانان عزیز از این پتانسیل و ظرفیت بالای فضای مجازی استفاده کنند و با تهیه خوراکهای خوب فکری و تحلیل‌های درست بتوانند انشاءلله هر چه بیشتر در روشن کردن خدمات دولت موفق‌تر عمل کنند.