معاون فرماندار ایذه در همایش بزرگ تجلیل از بازنشستگان و کارکنان اداره مخابرات ایذه عنوان کرد : پیشکسوتان سرمایه جامعه هستند

فیروز بیگلری / خورنا،حسین کیانی معاون فرماندار ایذه در همایش بزرگ تجلیل از بازنشستگان و کارکنان مخابرات ایذه ضمن تبریک عید مبعث دقایقی را در این مورد به سخنرانی پرداخت.
وی گفت:دین اسلام،دین رحمت، مهربانی و عطوفت است،تصویری که امروز شیطان صفتان از اسلام به نمایش می گذارند اسلام دروغین است در واقع اسلام راستین همان اسلامی است که پیامبر اکرم(ص) بعد از فتح مکه به نمایش گذاشت.
معاون فرماندار ایذه در ادامه خاطرنشان کرد:راه روان واقعی پیامبر اکرم(ص) همان جوانان ما بودند که درجبهه وقتی دشمن را اسیر می کردند همان مقدار آبی که داشتند تقسیم بندی می کردند و اول سهم اسیرها را می دادند.
کیانی با تقدیر از مظفر عالیپور رئیس مخابرات ایذه و همکارانش در برگزاری همایش بزرگ تجلیل از بازنشستگان و کارکنان این اداره عنوان داشت:پیشکسوتان هر عرصه ای سرمایه جامعه هستند در واقع پیشکسوتان همان گنجینه های هستند که باید مورد قدرانی قرار بگیرند و از تجربیات و توانمندی و پتانسیل های بالایی که دارند باید استفاده شود و با کمک و دست در دست نهادن با هم ضعف های که وجود دارد مرتفع شود.
حسین کیانی معاون فرماندار ایذه در پایان افزود:وضعیت امروز ما حاصل تلاش زحمتکشان مخابرات است که جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر و قدرانی کرد‌.