در گفته‌گو با رئیس دفتر سیاسی حزب اعتمادملی مسجدسلیمان:گذر از قوم گرایی راه پیشرفت مسجدسلیمان / هماهنگی ها با استاد زیبا کلام جهت حضور در مسجدسلیمان صورت گرفته است

میثاق حاجتی/خورنا: احمد نجف پور فعال سیاسی و مسول دفتر سیاسی حزب اعتمادملی مسجدسلیمان با بیان این مطلب افزود مهمترین آسیب سیاسی در شهرهای کوچک ازجمله مسجدسلیمان که منشاء مصائب متعدد و واپس گرایی در همه ابعاد میگردد وجود تفکر طایفه در این مناطق میباشد.

وی افزود بدیل تفکر قومی که خروجی آن چیزی جزء تحجر سیاسی فرهنگی اجتماعی نمیباشد تفکر حزبی است و نتیجه تحزب شایسته سالاری است.
تحزب در میان مردم مسجد سلیمان وجود داشته است لیکن برخی سیاستمداران که منافع فردیشان در قومگرایی بود باعث شد که تحزب در این شهر سیر قهقرائی طی کرده و امروز ما شاهد مسجدسلیمان قومگرا باشیم.

این فعال سیاسی در ادامه گفت حزب اعتماد ملی مسجدسلیمان  در این رابطه برنامه های متنوعی را آغاز کرده که یکی از این برنامه ها دعوت از شخصیتهای برتر سیاسی_فکری کشور میباشد.

در همین راستا از دکتر صادق زیباکلام برای ایراد سخنرانی دعوت کردیم که به مسجدسلیمان بیایند و ایشان هم باوجود مشغله بسیار زیاد دعوت مارا پذیرفتند به امید خدا تا قبل از انتخابات میزبان ایشان خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *