تغییر سرنوشت بامهارتهای زندگی

فرشیدفرجی- خورنا رئیس مرکز بهداشت رامهرمز: دوستان فضای مجازی، دوستان واقعی نیستندبلکه مهارت‌های زندگی می‌توانند سرنوشت ما را تغییر دهند.

 به گزارش خورنا، عطاالله شیرالی در گفت‌وگو با خبرنگار رامپرس در رامهرمز به مناسبت هفته سلامت اظهار کرد: بر همه مردم لازم است که مهارت‌های زندگی را بخصوص در سن نوجوانی یاد بگیرند و با مهم‌ترین چالش‌های زندگی برخورد کنیم.

وی ادامه داد: مهارت‌های زندگی می‌تواند سرنوشت ما را تغییر دهند و تصمیمی که می‌گیریم بهترین تصمیم باشد تا آینده خود را مخدوش نکنیم.

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز تصریح کرد: دوستان فضای مجازی دوستان واقعی نیستند و نباید وابسته به دوستان در فضای مجازی شویم زیرا که دوستان واقعی افرادی هستند که در کنار ما هستند.

وی افزود: علم و دانش پایان و انتهایی ندارد و ما همواره باید در این راستا گام برداریم و بتوانیم با علم و دانش چراغ راه خود را پیدا کنیم.

شیرالی تأکید کرد: به خانواده باید اهمیت بدهیم زیرا که نهاد خانواده بسیار مهم است و همیشه درب خانه به روی ما باز است لذا خانواده را به دیگران نفروشیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام فرصت‌ها خارج از محدوده آسایش هستند و باید با محدود کردن آسایش و تلاش شبانه‌روزی موفقیت را کسب کنیم.

شیرالی در پایان گفت: شانس بدون تلاش میسر نخواهد شد و با استمرار و فعالیت و پیگیری شانس به سراغ ما خواهد آمد و فرصت‌های بیشتری را به دست خواهیم آورد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *