حجت الاسلام خلیلی امام جمعه هفتکل نقطه عطف وهمبستگی، وحدت و اعتدال در شهرستان است

قادر سبحانی|خورنا-یکی از ارکان مهم نماز‌جمعه، ائمه جمعه می‌باشند که هم به عنوان نماینده ولی فقیه و رابط میان حکومت با مردم بوده و هم به عنوان مبلّغان دینی و مروّجان ارزش‌های اسلامی و هدایتگران جامعه مطرح هستند.

اولین و مهم‌ترین ویژگی امام جمعه هفتکل محبوبیت مردمی وی است، چراکه اولین وظیفه مهم امام جمعه، اقامه نماز‌جماعت است که پیشوایان اسلام بر محبوبیت و مقبولیت امام جماعت و مورد رضایت و پذیرش‌بودن او نزد نمازگزاران، تأکید فراوانی نموده‌اند.

یکی از ابزارهای مطلوب دیگر حجت الاسلام خلیلی ، آشنایی با اصول اولیه مدیریت است. با توجه به اهمیت برنامه‌ریزی در کارهای دینی، فرهنگی، آموزشی، سیاسی و اجتماعی شهر، ضروری است که ائمه جمعه، اولین برنامه‌ریز باشند تا بتوانند مردم را هم به منظور تقویت بنیه دینی و مذهبی آنان و هم به منظور بهره‌برداری از مسائل سیاسی و اجتماعی و ارتقای میزان آگاهی آحاد مردم مهیا سازند.

ائمه جمعه با آگاهی کامل نسبت به اصول مدیریتی، علاوه بر مشورت با اعضای ستاد اقامه نماز و نمازگزاران، بتواند با جلسات متعدد کیفی با گروه‌های حقیقی و حقوقی، از پشتیبانی آنان در سامان‌دهی امور، تصمیم نهایی را خود اتخاذ و اعمال نماید.

بی‌شک راز محبوبیت امام جمعه موفق هفتکل ، در گرو خوش‌خُلقی اوست و رمز «مردم‌داری» در پرتو «خوش‌رویی» می‌باشد.

امام جمعه هفتکل با توجه به وجود جناح‌ها و گرایش‌های سیاسی مختلف و نیز گروه‌ها و قبایل محلی در هفتکل ، طوری عمل نمود است که همگی آنها احساس می کنند که امام جمعه با آن‌ها و پشتیبان آنان است.

شأن و جایگاه والای امام جمعه هفتکل بالاتر از آن است که خود را در دایره بسته و تنگ یکی از جناح‌های سیاسی قرار دهد ، وهمیشه محور وحدت در شهرستان بوده وسبب آن شد که همگان را به‌سوی خویش و نمازهای جمعه جذب نمایند.

حجت الاسلام خلیلی همیشه در کنار مردم بوده و بطوری که در شهرستان نقطه عطف همبستگی وحدت اعتدال در شهرستان می باشد

حال با وجود چنین امام جمعه محبوب و توانمند انتظار می رود مسئولان اجرایی جهت پیشرفت شهرستان از رهنمودهای ایشان بیشتر استفاده نمایند تا شاهد پیشرفت شهرستان هفتکل باشیم