حجت الاسلام خلیلی امام جمعه هفتکل نقطه عطف وهمبستگی، وحدت و اعتدال در شهرستان است

قادر سبحانی|خورنا-یکی از ارکان مهم نماز‌جمعه، ائمه جمعه می‌باشند که هم به عنوان نماینده ولی فقیه و رابط میان حکومت با مردم بوده و هم به عنوان مبلّغان دینی و مروّجان ارزش‌های اسلامی و هدایتگران جامعه مطرح هستند.

اولین و مهم‌ترین ویژگی امام جمعه هفتکل محبوبیت مردمی وی است، چراکه اولین وظیفه مهم امام جمعه، اقامه نماز‌جماعت است که پیشوایان اسلام بر محبوبیت و مقبولیت امام جماعت و مورد رضایت و پذیرش‌بودن او نزد نمازگزاران، تأکید فراوانی نموده‌اند.

یکی از ابزارهای مطلوب دیگر حجت الاسلام خلیلی ، آشنایی با اصول اولیه مدیریت است. با توجه به اهمیت برنامه‌ریزی در کارهای دینی، فرهنگی، آموزشی، سیاسی و اجتماعی شهر، ضروری است که ائمه جمعه، اولین برنامه‌ریز باشند تا بتوانند مردم را هم به منظور تقویت بنیه دینی و مذهبی آنان و هم به منظور بهره‌برداری از مسائل سیاسی و اجتماعی و ارتقای میزان آگاهی آحاد مردم مهیا سازند.

ائمه جمعه با آگاهی کامل نسبت به اصول مدیریتی، علاوه بر مشورت با اعضای ستاد اقامه نماز و نمازگزاران، بتواند با جلسات متعدد کیفی با گروه‌های حقیقی و حقوقی، از پشتیبانی آنان در سامان‌دهی امور، تصمیم نهایی را خود اتخاذ و اعمال نماید.

بی‌شک راز محبوبیت امام جمعه موفق هفتکل ، در گرو خوش‌خُلقی اوست و رمز «مردم‌داری» در پرتو «خوش‌رویی» می‌باشد.

امام جمعه هفتکل با توجه به وجود جناح‌ها و گرایش‌های سیاسی مختلف و نیز گروه‌ها و قبایل محلی در هفتکل ، طوری عمل نمود است که همگی آنها احساس می کنند که امام جمعه با آن‌ها و پشتیبان آنان است.

شأن و جایگاه والای امام جمعه هفتکل بالاتر از آن است که خود را در دایره بسته و تنگ یکی از جناح‌های سیاسی قرار دهد ، وهمیشه محور وحدت در شهرستان بوده وسبب آن شد که همگان را به‌سوی خویش و نمازهای جمعه جذب نمایند.

حجت الاسلام خلیلی همیشه در کنار مردم بوده و بطوری که در شهرستان نقطه عطف همبستگی وحدت اعتدال در شهرستان می باشد

حال با وجود چنین امام جمعه محبوب و توانمند انتظار می رود مسئولان اجرایی جهت پیشرفت شهرستان از رهنمودهای ایشان بیشتر استفاده نمایند تا شاهد پیشرفت شهرستان هفتکل باشیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *