دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل خوزستان منصوب شد/ تصویر حکم

خورنا | دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل خوزستان منصوب شد

این ائتلاف برای اولین بار در استان خوزستان با حضور فعالین عرصه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و… تشکیل می شود.

به گزارش خورنا از هورنیوز طی حکمی از سوی حسین رمضانی خردمردی دبیرکل ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، فرشاد بهمن به عنوان دبیر این ائتلاف در استان خوزستان منصوب شد.

فرشاد بهمن در مصاحبه ای به خبرنگار ما گفت: در انتخابات های سه دهه اخیر؛ خصوصاً در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار نامزدهای احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی، داوطلبان مستقلی نیز بوده اند که با هدف خدمتگزاری و تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی، در حوزه‌های انتخابیه اقصا نقاط کشور پا به عرصه رقابت گذاشته و با حضور خود، رونق کمی و کیفی انتخابات مذکور را به ارمغان آورده اند.

وی افزود: در این دسته از انتخابات، اگر چه بسیاری از کاندیداهای مستقل، از تخصص، شایستگی، کارآمدی و اندیشه های بکر برخوردار بوده اند، قدرت تبلیغاتی گروه ها و احزاب و جناح ها و حتی برخی افراد ذی نفوذ حوزه انتخابیه، مانع از پیروزی و ورود آنان به مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا گردیده است، و این امر در بسیاری از مواقع سبب گردید تا کاندیداهای مستقل، در عین کارآمدی و برخورداری از سلامت و خلوص نیت، با تجربه ای ناخوشایند، برای همیشه از عرصه انتخابات کنار روند.

بهمن گفت: این ائتلاف برای اولین بار در استان خوزستان با حضور فعالین عرصه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و… تشکیل می شود و با کمک پروردگار متعال و دعای خیر مردم قبل از انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا در این استان کاندیدای مورد حمایت خود را که از تمام ظرفیتهاست اعلام می نماید.

دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان خوزستان در پایان گفت: چگونگی عملکرد این ائتلاف در روزهای آتی به سمع و نظر شهروندان عزیز خوزستانی از طریق رسانه ها خواهد رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *