همکاری همه‌جانبه مسؤولان در مبارزه با مخدر درشهرستان رامهرمز

فرشیدفرجی -خورنا در جلسه مبارزه با مواد مخدر رامهرمز همکاری همه‌جانبه مسؤولان در مبارزه با مخدر در رامهرمز عنوان شد.

 به گزارش خورنا و به نقل ازخبرگزاری رامپرس از رامهرمز،  دادستان این شهرستان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر بسیار پیچیده است و مجرمین راهکارهای خاص خود رادارند.

علی‌رضا قاسمی نژاد ادامه داد: این‌که تصور کنیم باکارهایی که صورت می‌دهیم مواد مخدر نابود می‌شود صحیح نیست و باید جامعه را برای افراد توزیع‌کننده ناامن کنیم تا به‌راحتی نتوانند مواد مخدر را در شهرستان توزیع کنند.

دادستان رامهرمز تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر تاکنون تلاش‌های خوبی را انجام داده است و ادامه این روند نیازمند همکاری همه مسؤولان شهرستان است تا بتوان جامعه‌ای عاری از این معضل داشته باشیم.

وی افزود: باید باکار میدانی کردن دغدغه و دلسوزی داشته باشیم و بتوانیم یک عزم عمومی را به وجود آوریم تا باعث ایجاد روحیه مضاعف شادابی در جامعه شویم.

در ادامه این جلسه معاونت فرمانداری رامهرمز نیز گفت: باید خانواده خود را در کنار فرد معتاد قرارداد تا با دلگرمی و امید دادن به شخص مصرف‌کننده بتوان او را به جامعه بازگرداند.

شاهین خلیلی تأکید کرد: یکی از آیتم‌های مدیریت قوی این است که از امکانات و تجهیزات محدود در راستای هدف موردنظر استفاده کرد.

وی افزود: باید جلسات مستمری را برای آسیب‌شناسی و ارائه راه‌حل ویژه افراد معتاد برگزار کرد و اولویت کار را از مدارس شروع کرد.

به گزارش فارس، در این جلسه سایر اعضاء ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته ادارات خود درزمینهٔ مبارزه با اعتیاد، خواستار ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان، ارائه وام توسط بانک‌ها به آن‌ها برای اشتغال‌زایی و همکاری سایر ادارات و مردم شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *