ضرورت ایجاد روحیه نشاط و شادی برای بانوان

فرشیدفرجی-خورنادر جلسه کمیته امور بانوان رامهرمز بر ضرورت ایجاد روحیه نشاط و شادی برای بانوان تأکید شد.

به گزارش رامپرس، معاونت فرمانداری رامهرمز در جلسه کمیته امور بانوان این شهرستان با توجه به معضل فضای مجازی در جامعه اظهار کرد: به علت این‌که از یک جامعه سنتی وارد یک جامعه مدرن شدیم لذا دچار مشکلات فرهنگی و اجتماعی فراوانی شده‌ایم.

شاهین خلیلی ادامه داد: در یک فضای سنتی فرهنگی مختص به خود بودیم که با رشد سریع فنّاوری در غرب و استفاده ابزاری ما از آن، تبعات خوبی برایمان نداشته است.

معاونت فرمانداری رامهرمز تصریح کرد: با به وجود آمدن این مدرنیته، باید توسط کسانی که تصمیم‌گیرنده بودند هدف‌گذاری سریع‌تری انجام می‌شد و راهکارهای جلوگیری از برخی از شبکه‌های نامناسب اتخاذ می‌شد.

وی افزود: باید با ارائه راه‌حل‌های بومی در این راستا تلاش کرد و با توجه به هزینه‌های سنگینی که بر فکر و اندیشه خانواده‌ها گذاشته‌شده است، ساخت فرهنگی جامعه را هر بیشتر مدنظر قرار دهیم.

در این جلسه رئیس کمیته امور بانوان رامهرمز نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود جامعه گفت: کم‌رنگ شدن ارزش‌ها و تبدیل‌شدن به ضد ارزش، چشم و هم‌چشمی و تجمل‌گرایی بانوان و خانواده‌ها بخشی از معضلات جامعه ماست.

سلطنت اخوت افزود: عدم رعایت فرهنگ حقوق شهروندی و احترام به همدیگر، مخلوط شدن حلال و حرام در جامعه نیز از دیگر مشکلات بانوان در جامعه است.

در این جلسه همچنین رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز اظهار کرد: باید استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی و مشاوره موجود در شهرستان را افزایش داد و با حضور کارشناسان افتخاری در محافل عمومی، پارک‌ها و پایگاه‌های بسیج در قالب مشاوره‌های خانواده، مذهبی، حقوقی و پزشکی در توسعه اجتماعی کوشا بود.

سیما کمایی افزود: برای رسیدن به این اهداف و ایجاد نشاط و سلامتی برای بانوان با یک حرکت فراگیر نیازمندی‌های روحی آنان را پیدا کرد و به مرحله اجرا درآورد.

در این جلسه سایر اعضاء کمیته امور بانوان فرمانداری دیدگاه‌ها و راهکارهای خود را ارائه کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *