شهردار بندرماهشهر:

شهدا بزرگترین ذخیره انقلاب وخانواده معظم شهدا و ایثارگران مهمترین ارزشهای انقلابی کشورند + تصاویر

شهردار بندر ماهشهر : شهدا بزرگترین ذخیره انقلاب وخانواده معظم شهدا وایثارگران مهمترین ارزشهاب انقلابی کشورند.

خورنا – غلامحسین کمایی در حاشیه مراسم زیارت پرفیض عاشورا که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی درگلزار مطهر شهیدان برگزار شد اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در واقع سرآغاز تحول بزرگی بود که گرایش به دین و ارزشهای مذهبی مهمترین ویژگی آن محسوب می‌شود.

شهردار بندر ماهشهر ادامه داد : شهدا بزرگترین ذخیره انقلاب وخانواده معظم شهدا وایثارگران مهمترین ارزشهاب انقلابی کشورند.

وی تصریح کرد: امام راحل(ره) با تلاش و مجاهدت و اخلاص در راه خدا، انقلاب بزرگ ملت ایران را رهبری و در نهایت به پیروزی رسانید و تا به امروز همه مردم شاهد برکات آن هستند.

شهرداربندرماهشهر بیان کرد: امنیت و آرامش که امروز برکشور حاکم است مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدا و جانبازان است، افرادی که در گذشته و در زمانی که کشور به وجود آنها نیاز داشت خالصانه در جبهه‌های نبرد حاضر و از ارشهای دینی و ملی دفاع کردند، حق بزرگی بر عهده همه ما دارند.

کمایی خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را یکی از مهمترین وظایف مسئولان برشمرد و افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

وی ادامه داد: خانواده‌های ایثارگران باعث افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

شهرداربندرماهشهر افزود: روحیه شهادت طلبی و ایثارگری ملت بزرگ ایران باعث شده تا امروز هم عده زیادی از جوانان مؤمن و انقلابی و ولایتمدار با لبیک به ندای رهبر ومقتدایشان حضرت امام خامنه ای (حفظ الله) ، حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به عنوان مدافعان حرم از حرم زینبی و مزار ائمه(ع) دفاع کنند.

کمایی خاطرنشان کرد: تا زمانی که روحیه ایثارگری و شهادت طلبی و ولایتمداری در بین مردم ایران وجود دارد، عزت و افتخار کشور و انقلاب تضمین شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *