ورود نیروی مقاومت بسیج برای برخورد با عاملان تیراندازی در ماهشهر/ آغاز گشت‌های مشترک بسیج و نیروی انتظامی از امشب

فرماندار بندر ماهشهر گفت: با ورود بسیج اراده برخورد با عوامل تیراندازی‌های هدفمند در شهرستان جدی‌تر خواهد شد.

خورنا- منصور قمر  با اشاره به تیراندازی‌های هدفمند در شهرستان که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده، اظهار کرد: بسیج و نیروی انتظامی به صورت مشترک از امشب برای جلوگیری از تیراندازی‌ها در سطح شهرستان همکاری می‌کنند.

وی افزود: در جلسه‌ای که با اعضای شورای تأمین شهرستان داشتیم مقرر شد برای دستگیری و برخورد با عوامل تیراندازی،  نیروی مقاومت بسیج نیز با همه توان و قدرت با نیروی انتظامی همکاری کند.

رئیس شورای تأمین شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: امکانات مورد نیاز نیروهای امنیتی فراهم شده و به زودی همه متخلفان شناسایی، دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

قمر با تأکید بر لزوم همکاری شهروندان با نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان، گفت: جا دارد از مردم عزیز و شریف شهرستان بندر ماهشهر خواهش کنم در شناسایی عاملان با نیروی‌های امنیتی و انتظامی همکاری کنند.

وی در پایان بر فرهنگ‌سازی لازم برای جلوگیری از تیراندازی در مراسمات تأکید و اضافه کرد: در روزهای اخیر دو نفر از بزرگان عشایر یکی در مراسم تشییع جنازه و دیگری در مراسم عروسی طی سخنرانی از شرکت کنندگان و دعوت شدگان فامیل خواهش کردند که از هرگونه تیراندازی خودداری کنند و در این دو مراسم هیچ تیراندازی صورت نگرفت لذا جا دارد این دو بزرگوار مورد تشویق قرار بگیرند./فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *