باقری نیا:کیفیت بازی ها در مرحله دوم دچار افت شدیدی شده است

سرمربی شهرداری ماهشهر از افت کیفیت بازی ها و تدافعی شدن تیم ها در مرحله دوم لیگ دو انتقاد کرد.

خورنا – مجید باقری نیا  در خصوص پیروزی تیمش مقابل شهرداری کاشان گفت:بازی خوب و سختی را مقابل تیم کاشانی پشت سر گذاشتیم به واقع شهرداری کاشان یکی از بهترین تیم های  حاضر در لیگ دو است که ۸بازیکن بلند قامت و فیزیکی دارد که باعث می شود روی هوا خوب بازی کنند.

وی افزود:شهرداری کاشان در دور نخست به عنوان صدرنشین از گروه دوم صعود کرد و با اینکه ما چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم اما با عملکرد خوب بازیکنان جایگزین موفق شدیم تیم مدعی شهرداری کاشان را در خانه اش شکست دهیم.

باقری نیا ادامه داد:خوشبختانه نیمه نخست موفق شدیم گل نخست را به ثمر برسانیم که این موضوع در پایین آوردن استرس ما و بالابردن استرس تیم مقابل بسیار تاثیر گزار بود البته پس از گل ما فشار زیادی تیم کاشان بر ما وارد کرد ولی بازیکنانم بسیار هوشمندانه بازی کردند تا جایی که نیمه دوم در ضد حملات چندین شانس گلزنی دیگر نیز داشتیم اما خدارا شکر می کنم که موفق شدیم۳امتیاز را از این بازی سخت بگیریم تا اختلاف امتیازاتمان با صدر جدول به ۲امتیاز کاهش یابد و به صعود امیدوار شویم.

سرمربی شهرداری ماهشهر با انتقاد از تدافعی بازی کردن تیم ها و تعداد بالای تساوی ها در دور  دوم بیان کرد:متاسفانه تعداد تساوی ها در گروه ما خیلی زیاد شده من فکر می کردم در مرحله دوم تیم ها با کیفیت بالا و بازی های تهاجمی تری وارد مسابقات شوند اما برخلاف انتظار کیفیت بازی ها دچار افت شدیدی شده و تیم ها در ابتدا برای گل نخوردن وارد بازی می شوند که به شخصه این نحوه بازی را نمی پسندم.

وی افزود:به عنوان مثال شما بازی نفت امیدیه-برق جدید فارس را ببنید که با وجود اینکه هر دو تیم از مهره های زیادی برخوردارند اما بازی آن ها با تساوی بدون گل خاتمه می یابد و این در صورتی است که برای آن ها باخت و تساوی تفاوتی ندارد.

باقری نیا در مورد تساوی های خانگی شهرداری ماهشهر در دو بازی ابتدایی اضافه کرد:ما در هر بازی برای پیروزی وارد زمین می شویم و اگر با نتیجه تساوی بازی هایمان خاتمه می یابد شاید به این دلیل است که یا خط دفاعی تیم مقابل خیلی قوی بوده و یا خط آتش ما ضعیف عمل کرده که باعث شده نتوانیم پیروز شویم.

سرمربی شهرداری ماهشهر در خصوص دیدار آینده تیمش مقابل شهرداری کاشان نیز اظهارداشت:با شناختی که از بازیکنانم دارم مطمئنا در بازی برگشت نیز برای پیروزی مقابل شهرداری کاشان به میدان می رویم و انشالله با پیروزی در این بازی حساس به صدر جدول نزدیک تر می شویم.

شهرداری ماهشهر در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم موفق شد با یک گل شهرداری کاشان را در خانه اش شکست دهد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *