پنجمین همایش سران عشایر و بزرگان طوایف شهرستان هندیجان برگزار شد.

خورنا –  پنجمین همایش سران عشایروبزرگان طوایف شهرستان هندیجان امروز صبح با حضور حجت الاسلام المسلمین حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز ، مهندس مودت فرماندار شهرستان ، امام جمعه محترم شهرستان ، شهردار و اعضای شورای شهر، مسئولین ارشد شهرستان و سران عشایر و بزرگان طوایف شهرستان در سالن اجتماعات خلیج فارس برگزار شد. 

مهندس مودت فرماندار شهرستان هندیجان در پایان این همایش به خبرنگار خورنا گفت: هدف از  برگزاری این همایش اتحاد بین دولت ، نخبگان ، معتمدان و سران عشایروبزرگان طوایف شهرستان هندیجان بود و انشالله  بتوانیم یک وحدتی ایجاد کنیم تا بخشی  از  تصدی گری دولتی در غالب بخش خصوصی به مردم واگذار شود.

وی در ادامه افزود : سران عشایروبزرگان طوایف می توانند در شناسایی و هدایت سرمایه گذاران و تشویق آنها به سرمایه گذاری در شهرستان کمک کنند.

مهندس مودت در ادامه گفت : آنها میتوانند  در ایجاد امنیت و توسعه پایدار موثر باشند و برخی از ضواعدی که در مراسماتی که در مراسم عروسی و عزاداری مثل تیراندازی را حذف کنند همچنین  پخت و پز زیادی  که ممکن است بعضی از خانوار ها توان مالی آن را نداشته باشند .

وی گفت : تشویق جوانان به ، ازدواج و کمک در تحصیل ازدواج آنها میتواند در افزایش تولید و اشتغال موثر باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : همینکه از توان بزرگان ، نخبگان ، سران عشایر و بزرگان طوایف استفاده کنیم  میتواند در  تشویق و ایجاد شغل و انگیزه در روستاهها و شهر و همچنین  حضور مردم در عرصه انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری موثر خواهد بود.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *