۲۰ ساعت برق رایگان برای مشترکین بخش کشاورزی

خورنا –

مدیر توزیع نیروی برق دزفول از اجرای طرح «کشاورز همراه»در این شهرستان خبر داد و گفت: مشترکین بخش کشاورزی میتوانند با صرفه جویی چهارساعته در ساعت‌های پیک مصرف برق از ۲۰ ساعت برق رایگان بهره مند شوند.

“محسن نمازی فر” در گفتگویی هدف از راه اندازی این طرح را صرفه جویی مصرف انرژی در ساعت های اوج مصرف برق عنوان کرد و افزود: این مدیریت در نظر دارد همگام با سایر شهرها اقدام به راه اندازی این طرح نماید.
وی افزود: در این طرح کشاورزان با عقد قرارداد حداقل یک ماهه با اداره مشترکین، اگر فقط چهار ساعت (۱۳ الی ۱۷) از تجهیزات برقی خود استفاده نکنند، می توانند به مدت «۲۰ ساعت» بصورت رایگان از مصرف برق بهره مند شوند.
مدیر توزیع نیروی برق دزفول در خصوص زمان مراجعه و اجرای این طرح گفت: مهلت مراجعه از هم اکنون تا تاریخ ۱۵ تیرماه ۹۶ می باشد و دوره زمانی اجرای طرح نیز از ۱۵ تیرماه لغایت ۱۵ شهریور۹۶ خواهد بود.
نمازی فر در ادامه با تاکید بر اینکه اگر بعد از عقد قرار داد، کشاورز به هر دلیلی بیشتر از چهار ساعت برق مصرف کند هرگز مشمول جریمه نخواهد شد خاطرنشان کرد قبض برق این مشترک به صورت معمول همیشه صادر خواهد شد.
مدیر توزیع نیروی برق دزفول با بیان اینکه از ۱۶۰۰ اشتراک دیماند تعداد ۶۵۰ اشتراک متعلق به کشاورزان است، اذعان داشت: به کشاورزان پیشنهاد می کنیم جهت بهینه سازی در مصرف برق و همچنین کاهش هزینه مصرف برق خود از این طرح استفاده نمایند تا علاوه بر کمک به شرایط اقتصادی خود ما را نیز در پایدار نگه داشتن شبکه برق در ساعات اوج مصرف و همچنین جلوگیری از خاموشی های ناخواسته کمک کنند.
نمازی فر عدم رعایت مصرف بهینه برق از سوی برخی مشترکین، بالا بودن سطح تقاضای انرژی برق ، ساخت و سازهای جدید در نقاط مختلف شهرستان و وجود صنایع خرد و کلان را از دلایل میزان رشد مصرف برق در این شهرستان، نسبت به سال های گذشته عنوان کرد و افزود: متاسفانه طی دو سال گذشته به دلایل مذکور بالاترین میزان افزایش برق را در استان داشته ایم.
نمازی فر با بیان اینکه نسبت به حجم اعتبارات دریافتی و همچنین محدودیت های مالی تواتنسته ایم تا حد زیادی خصوصا در سال های اخیر شبکه برق را در این شهرستان توسعه و بهینه سازی کنیم، تاکید کرد: ضروریست مشترکین عزیز با رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف برق ، خود و هم شهریان خود را در داشتن شبکه ای پایدار یاری کنند.
لازم به ذکر است، کشاورزان می توانند برای دریافت و تکمیل فرم عقد قرارداد به واحد مشترکین اداره برق جنوب به آدرس خیابان امام خمینی جنوبی (ره) پایین تر از مصلای نماز جمعه، انتهای بلوار پیروزی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس ۴۲۳۲۳۷۰۰-۴۲۳۲۲۲۲۷ تماس حاصل فرمایند.