پتروشیمی غدیر با تمامی ظرفیت در حال تولید است/شکست رکورد تولید صدای رانت خواران را در آورد

روابط عمومی مجتمع پتروشیمی غدیر واقع در منطقه ویژه پتروشیمی اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها با عنوان 'پتروشیمی غدیر در کما' را تکذیب کرد.

خورنا – در پیام اداره روابط عمومی مجتمع پتروشیمی غدیر که روز جمعه به ایرنا رسیده آمده است:پیرو خبر کذب یک سایت خبری با عنوان ‘پتروشیمی غدیر در کما’ به اطلاع می رساند، خبر منتشره به مثابه متن سخیف و سراسر کذب و بی پایه ارزش پاسخگویی ندارد، ولی در راستای پاسداشت زحمات و خدمات پرسنل پتروشیمی غدیر توضیحات ذیل به استحضار مخاطبان می رسد.
در این پیام آمده است:پتروشیمی غدیر در سال ٩۵ با گذر از ظرفیت اسمی خود و شکستن رکورد تولید در تاریخ این شرکت که مرهون تلاش و دلسوزی پرسنل و وجود یک مجموعه همدل و یکپارچه در محیطی آرام و صمیمی می باشد، سال گذشته را تبدیل به درخشان ترین سال تقویم خود کرد.
این پیام می افزاید:با شروع سال ٩۶ پتروشیمی غدیر به دلیل کاهش موقت دریافت خوراک و نیاز به برخی تعمیرات در واحدهای فنی برای بهسازی و آماده شدن برای ثبت رکورد تازه، تولید خود را طی چند روز نخست سال جدید کاهش داد که این موضوع باعث شد تا برخی اخبار کذب در برخی پایگاه های خبری بدون شناسنامه و بی هویت منتشر شود.
در پیام روابط عمومی پتروشیمی غدیر آمده است:این شرکت سه بار طی روزهای گذشته وارد مدار شده است که کذب محض بوده و این شرکت تنها یک بار و آن هم به دلیل قطع خوراک از سوی تامین کننده، تولید خود را کاهش داده است و اخبار کذب، ٢٣ فروردین ماه سال جاری منتشر شده و ادعا کرده است که این شرکت نتوانسته تولید خود را از سرگیرد در حالی که از هجدهم فروردین ماه تولید پی وی سی با ظرفیت ١٠٠ درصد در حال انجام است.
در ادامه پیام روابط عمومی پتروشیمی غدیر در پاسخ به برخی جوسازی های رسانه ای آمده است:ادعای اینکه غدیر به دلیل تغییرات مدیریت شاهد کاهش تولید است نیز دروغ محض بوده و ترکیب مدیریتی این شرکت بیش از ۶ ماه است که تغییری نداشته و موفقیت سال گذشته نیز با همین مدیران جوان و مجرب و همزمان استفاده از نظر مشاوران باسابقه حاصل شده است.
در ادامه این پیام امده است:مجتمع پتروشیمی غدیر با وجود کاهش خوراک دریافتی و پاره ای مشکلات فنی در فروردین ماه جاری، یکهزار و ۶۲۰ تن محصول پی وی سی را به بازار عرضه کرده و تمامی آن را به فروش رساند و با توجه به رسیدن به تولید ١٠٠ درصد از تاریخ ١٨ فروردین، همچون گذشته در تامین نیاز داخل و صادرات به کشورهای مختلف نقش خود را در تحقق اقتصاد مقاومتی تثبیت می کند.
در ادامه پیام روابط عمومی پتروشیمی غدیر آمده است:این مجتمع از یک شرکت با سه سال زیان دهی، در سال ٩۵ تبدیل به یک شرکت سودده شد و دست بسیاری دلالان و رانت های موجود از منافع ۴١ میلیون ذینفع این شرکت کوتاه شده و امروز در آستانه انتخابات شاهد بروز آثار ناکامی آنها و سعی شان برای تخریب دستاوردهای نظام و دولت تدبیر و امید هستیم.
به گزارش ایرنا روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه خبری با عنوان ‘پتروشیمی غدیر در کما’ در رسانه ها منتشر شد.
در این خبر آمده بود:در حالی خریداران پی وی سی پتروشیمی غدیر به کیفیت و عدم تحویل محموله های فروخته شده این شرکت در اسفندماه سال گذشته معترض هستند که گفته می شود هنوز این شرکت پس از تعطیلات نوروز نتوانسته تولید خود را از سر بگیرد.
طی روزهای گذشته نیز اخباری با موضوع خروج پتروشیمی غدیر از مدار تولید در رسانه ها منتشر شد.
در این اخبار آمده بود:از ابتدای سال ۹۶ به دلیلی مشکل فنی، پتروشیمی غدیر از مدار تولید خارج شد و عرضه پی وی سی این مجتمع در بورس کالا قطع شده است.
در حال حاضر شرکت پتروشیمی غدیر جزء شرکت های فرعی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی می باشد.
پتروشیمی غدیر در سایت ٣ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در زمینی به مساحت بیش از ١۵ هکتار و در مدت ۵۴ ماه ساخته شده است.
خوراک این واحد EDC، Ethylene، NaoH با غلظت ٢٠ و ١٠٠ درصد و هر سه خوراک از منابع داخلی کشور قابل تامین است.
محصولات مجتمع پتروشیمی غذیر در صنایع خودروسازی، الکترونیک، لوازم خانگی، تولید فیلم، کابل و لوله‌های ساختمان کاربرد دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *