پیروزی پرگل و کسب سه امتیاز خانگی ارزشمند/ نفت مسجدسلیمان چهار راه‌آهن تهران صفر

میثاق حاجتی/ خورنا: هفته سی‌ویکم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی/ سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۹۶ – ساعت: ۱۷

نفت مسجدسلیمان ۴ – راه‌آهن تهران ۰
گل‌ها: احمد داودی (۵ و ۳۲) سجاد موسوی (۸۹) سعید خردمند (۲+۹۰) /
داور: یاسر همرنگ
کمک داوران: امید افخمی و حافظ عظیمی/  اخطار: رامین قربانی، مجتبی بیژن، محمد خان‌احمدی (نفت) – واحد بخشی، حکمت فولادپور، وحید عزیزی (راه‌آهن)
تماشاگر: دو هزار نفر
نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، میلاد خدایی، رضا یزدان‌دوست، مجتبی بیژن، محمد خان‌احمدی، رامین قربانی (۴۶- شهاب زندی)، امین جهان‌کهن (۸۸- میلاد شیخ‌سلیمانی)، اکبر آفاقی، سعید خردمند، احمد داودی و عرفان کاظمی (۶۷- سجاد موسوی)
سرمربی: محمود فکری
راه‌آهن تهران: وحید عزیزی، حکمت فولادپور، بهمن شیروانی، اتابک نمازی، محمد شاه‌محمدی، واحد بخشی (۷۵- محمد محمدیان)، سیامک درگاهی، علی امین ‌الرعایایی، مهران جمشیدی، سجاد جوادی و بابک مرادی
سرمربی: سیروس دین محمدی
خلاصه بازی
به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان در یک بازی خانگی مقابل راه‌آهن تهران با چهار گل پیروز شد. شاگردان محمود فکری با انگیزه کسب سه امتیاز و فاصله گرفتن از منطقه سقوط لیگ یک مقابل راه‌آهن تهران صف‌آرایی کردند و با ارائه بازی خوب و تهاجمی مقابل حریف تهرانی به یک پیروزی قاطع رسیدند.
نفتی‌ها در نیمه نخست حاکم بر توپ و میدان بودند و دوبار توسط احمد داودی در دقایق ۵ و ۳۲ دروازه راه‌آهن را گشودند.
مهم‌ترین فرصت هدر رفته‌ی تیم نفت مسجدسلیمان نیز در دقیقه ۴۵ با ضربه سر دیدنی رضا یزدان‌دوست خلق شد اما واکنش خوب وحید عزیزی دروازه‌بان راه‌آهن مانع از رقم خوردن گل سوم نفتی‌ها در این نیمه شد.
بازیکنان نفت در نیمه دوم ابتدا با ارائه یک بازی منطقی به حفظ نتیجه پرداختند و در دقایق پایانی که نیروی بدنی تیم حریف تحلیل رفت، با طراحی چند حمله موفق به زدن دوگل دیگر شدند تا یک پیروزی پرگل را در استادیوم مسجدسلیمان جشن بگیرند.
احمد داودی با زدن دوگل و ارسال یک پاس گل بازیکن برتر این بازی بود.
نفت مسجدسلیمان با پیروزی در بازی امروز ۳۴ امتیازی شد و با توجه به شکست تیم‌های خیبر خرم‌آباد و فولاد یزد فاصله‌ی مناسبی با انتهای جدول پیدا کرد تا از منطقه خطر فاصله بگیرد.
شرح گل‌ها:
۱-۰ (نفت): ارسال ضربه شروع مجدد توسط امین جهان‌کهن در پی یک رفت‌وبرگشت در محوطه جریمه راه‌آهن به احمد داودی رسید و این بازیکن خوزستانی با ضربه‌ای فنی گل اول نفت را به ثمر رساند.
۲-۰ (نفت): حرکت خوب سعید خردمند و توپ ارسالی جهان‌کهن با ضربه سر اکبر آفاقی برای احمد داودی مهیا شد تا این بازیکن با تیزهوشی و قبل از مدافع راه‌آهن به توپ ضربه بزند و گل دوم نفت رقم بخورد.
۳-۰ (نفت): سجاد موسوی بازیکن تعویضی تیم نفت مسجدسلیمان با ضربه‌ای دیدنی که از پشت محوطه با پای غیرتخصصی‌اش به سمت دروازه راه‌آهن نواخت، گل سوم نفتی‌ها را به ثمر رساند.
۴-۰ (نفت): سعید خردمند جشنواره گل نفت مسجدسلیمان را کامل کرد و با استفاده از پاس احمد داودی گل چهارم را درون دروازه راه آهن جای داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *