آغاز فیلم برداری فاز دوم مستند دل بینا در باغملک

خورنا – آغاز فیلم برداری فاز دوم مستند دل بینا در باغملک

آغازی برای نشان دادن واقعیت ها و توانایی های انسان های روشن دل/ انسان هایی با دل بزرگ و استعدادی پنهان

احمد رضا زنگنه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغ ملک از پروژه فیلم برداری دل بینا محصول مشترک خوزستان و کهگیلویه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک؛ درحالیکه فاز دوم فیلمبرداری از فیلم مستند دل بینا شروع شده بود زنگنه بدین بهانه به لوکیشن فیلم رفت و از نزدیک شاهد ساخت این مستند بود.

زنگنه ضمن بازدید از این پروژه؛ عوامل و دست اندرکاران فیلم را مورد تشویق قرار داد و گفت: انشاالله این آغازی برای نشان دادن واقعیت ها و توانمندیهای این انسانهای روشن دل و نحوه زندگی ایشان در بین اجتماع و مردم باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک ادامه داد: این مستند محصول مشترک استان های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد می باشد. ایشان با اشاره به سوابق حسن کریم نژاد کارگردان مستند گفت: طی چند سال اخیر ارتباطی نزدیکی در خصوص برنامه های فرهنگی و هنری با استان کهگیلویه و بویر احمد برقرار شده است و امید است که ادامه داشته باشند.

احمدرضا زنگنه با اشاره به ساخت این مستند درشهرستان باغمک گفت: مستند دل بینا روایت زندگی پیرمرد نابینای ۶۱ ساله بنام غلامحسین گودرزی اهل روستای ابراهیمی شهرستان باغملک استان خوزستان می باشد که بعلت بیماری خاص در دوران کودکی ۳ سالگی چشمان خود را از دست داده ولی از دست دادن چشمان او باعث نشد که دست از فعالیت زندگی روزمره بردارد.

زنگنه افزود: روشن دل ۶۱ ساله بدون اینکه کسی بخواهد وی را همراهی کند هر روز شش کیلومتر از روستای ابراهیمی را با پای پیاده تا مرکز شهر جهت تهیه مایحتاج روزانه زندگی خـود و خرید از بازار می پیماید.

زنگنه در خصوص چگونگی ساخت این مستند گفت: این مستند با کارگردانی و تصویر برداری حسن کریم نژاد مستند ساز کشوری از استان کهگیلویه و بویراحمد که سابقه ساخت چندین مستند و فیلم کوتاه از جمله مستند اشکفت، مستند چهتون، هیچ بزرگ و مستند کوچ عشایر را در کارنامه هنری خود دارد در بهمن سال گذشته در باغملک کلید خورد و اینک فاز دوم این مستند در منزل گودرزی در حال فیلم برداری می باشد. در این بازدید زنگنه از ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لیکک آقای سید امین درخشان که گروه فیلمبرداری را جهت انجام این پروژه به شهرستان باغ ملک اعزام نمودند و همچنین خانواده گودرزی در خصوص همکاری با کارگردان مستند مراتب تقدیر و تشکر را ابراز داشتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *