گلمرادی: باید از نظرات، مسائل و پیشنهادات مردم استفاده کنیم

علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر ، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه شورای اداری شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار خورنا گقت : باید اجازه بدهیم تا مردم نظرات  ، مسائل ،  مشکلات و انتظارات خودشان را بیان کنند و البته ما باید به دنبال موضوعی فراتر از این باشیم و آنهم گرفتن راهکارها و مشارکت مردم در تصمیم سازی ها ، یعنی نه فقط بیان مشکلات ، بلکه احسای نظرات و پیشنهاداتی که میتواند به ما کمک کند . چرا که تجارب مردم در کار یک تجربه ارزنده ای هست که میتواند کاربردی باشد و در قیاس با مباحث دانشگاهی از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

وی افزود ؛ وقتی مردم مشارکت میکنند نظر میدهند در اجرا هم همکاری میکنند برای اینکه این تصمیم گیری بر اساس  تصمیم سازی  با مشارکت خود آنها بوده است.

گلمرادی گفت : مباحث و مشکلاتی در مورد حوزه های  بندر و گمرک ،صید و صیادی و شیلات، کشاورزی ، راه و شهرسازی  و  بهداشت و درمان مسائل و مشکلات مطرح شدند و مدیران مربوطه  توضیحاتی دادند.

وی افزود :  اون چیزی که ما باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم همون مولفه اقدام به عمل که در شعار سال گذشته مطرح بود و  در راستای شعار امسال که تولید و اشتغال است ، یعنی خروجی این جلسه ما باید کمک به تولید و اشتغال شهرستان هندیجان باشد ، حالا میشود این اتفاق را شاهد باشیم یعنی شاهد تحول در حوزه تولید و اشتغال باشیم ، باید بپذیریم بله ، بپذیریم بله براساس حساب و کتاب و  براساس واقعیتها نه براساس شعار باشد.

نماینده هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت : برای اینکه تولید و اشتغال در شهرستان هندیجان نتیجه بخش باشد نیاز مولفه ها و زیر ساخته هایی است ، زیرساختهایی همچون آب ، دریا ،جاده ،زمینهای مستعد کشاورزی ، رودخانه ، بندرگاه ، لنگرگاه که همگی در منطقه وجود دارد و افراد هندیجان آدمهایی یک جامعه و یک منطقه هستند .

گلمرادی گفت : لازمه تحقق شعار سال در هندیجان بخاطر وجود ظرفیت‌ها و منابع مالی و مادی برای تحقق شعار لازمه اون همکاری و پشتیبانی و همراهی ارکان ارجاعی در سطح منطقه و استان و تهران است و این کار باید انجام شود. با توجه به این چند مدتی که داریم اوضاع منطقه را رصد میکنیم روند حل مسائل و مشکلات در هندیجان بیشتر از سایر نقاط حوزه انتخابیه است . اما آنچه که باعث شد تا این اتفاق بیافتد همراهی خود مردم با مسئولین بوده است .

گلمرادی در پایان صحبتهای خود افزود : توصیه میکنم این مشارکت برقرار باشد و یک نکته اساسی و سرنوشت ساز آنهم انتخابات پیش رو میباشد و  اگر میخواهیم شعار سال محقق شده و بخشی از مشکلات جدی حل  شود  در برگزاری یک انتخابات گسترده اما با دقت و پرهیز از  تعصبات شخصی و قبیله ای ، یعنی آدمهای توانمند را در بین آدمهایی که برای شوراها کاندید شده اند انتخاب بکنیم و پشتیبان اینها باشیم و من هم به عنوان نماینده شما در مجلس پشتیبان آنها خواهم بود تا یک تیم اجرایی قوی در شهرستان شکل بگیرد چون آنها باید کار کنند  این یک نکته مهمی است که باید به آن توجه جه ویژه ای  داشته باشیم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *