مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان :

بیش از یک‌هزار پرواز داخلی و خارجی در طرح نوروزی فرودگاه اهواز/پنجمین بیس پروازی هواپیمایی آتا در فرودگاه اهواز افتتاح میشود

خورنا|احمدرضارستمی: محمدرضا رضایی مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان گفت: فرودگاه اهواز در طرح پروازهای نوروزی با یک‌هزار و ۱۲۶ پرواز ورودی و خروجی از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۵ تا پایان۱۳ فروردین ۹۶، به تعداد ۱۳۸هزار و ۷۹ مسافر در پروازهای داخلی و خارجی سیرویس‌دهی کرده است .

رضایی افزود: ۱۴ شرکت هواپیمایی برنامه های سرویس‌دهی به مسافران نوروزی داخلی و خارجی را از فرودگاه اهواز انجام داده اند .

گفتنی است طرح پروازهای تعطیلات نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه هر سال اجرا می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان همچنین از افتتاح پنجمین بیس پروازی شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه اهواز خبر داد و گفت: با توجه به حجم ترافیک پروازی و مسافر و نیز با پیشنهاد مدیر عامل شرکت هواپیمایی آتا پنجمین بیس پروازی این شرکت در فرودگاه اهواز افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد ، با انجام بررسی های لازم  و حمایت حضرت آیت‌اله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و همچنین دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان از بیستم فروردین ماه شرکت هواپیمایی آتا پنجمین بیس پروازی خود را در فرودگاه اهواز افتتاح خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان اظهار داشت : اولویت هواپیمایی آتا در استان خوزستان ارائه خدمات شایسته به زائرین عتبات عالیات و استفاده از نیروهای متخصص بومی است که این شرکت بزودی در خصوص جذب و استخدام کادر مورد نیاز خود اقدام می نماید.

رضایی یادآور شد: استاندار خوزستان نیز آمادگی خود را در خصوص همکاری های لازم جهت برقراری و استقرار هواپیما  و نیز گروه پروازی این شرکت در اهواز اعلام کرد .

لازم به ذکر است که مقرر گردیده این شرکت در مسیرهای تهران ، مشهد ، تبریز ، شیراز ، بندرعباس و نجف اشرف توسط هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ ، ایرباس و امبرائر اقدام به برقراری پرواز از مبداء فرودگاه اهواز نماید.