سرکشی مدیر تاکسیرانی ایذه از ایستگاه های تاکسی سطح شهر

به گزارش خورنا از ایذه،ظهر امروز مهندس مظفر کیانی ده کیان مدیر تاکسیرانی ایذه از ایستگاه های سطح شهر سرکشی کرد و دقایقی با رانندگان به صحبت پرداخت.
مهندس مظفر کیانی ده کیان در این خصوص به فیروز بیگلری خبرنگار ما در ایذه گفت : با ساماندهی ایستگاه های تاکسی، ونصب علائم رانندگی بخش قابل توجهی از وضعیت کیفی تردد درسطح شهروخصوصآ ایستگاه ها مرتفع می شود.
وی با اشاره به اینکه با هماهنگی به عمل آمده با پلیس راهنمایی و رانندگی و به منظور رفاه حال شهروندان، نسبت به ساماندهی ایستگاههای قبلی تاکسی و نصب علائم رانندگی، احداث ایستگاههای جدید تاکسی در سطح شهر اقدام شدافزود: در راستای تحقق اهداف سازمان تاکسیرانی و با هدف ایجاد نظم ترافیکی در استفاده از خطوط حمل و نقل عمومی مسیرهای تردد ناوگان تاکسیرانی تعیین و محل توقف موقت آنها به وسیله خطوط خط کشی، نصب سیلندرهای ترافیکی، رنگ آمیزی و نصب تابلو و ایجاد سایبان مشخص و ساماندهی می شود.
کیانی تأکید کرد: با سامان‌دهی تاکسی‌های خطی و مسیری می‌توان امیدوار بود که تا اندازه‌ای بار ترافیکی در سطح شهر برطرف شود
مدیر واحد تاکسیرانی ایذه خاطر نشان کرد: با آغاز به کار تعاونی تاکسیرانی و اجرای این طرح هم تاکسی های مجاب می شوند نسبت به سوار و پیاده کردن مسافر در مکان تعیین شده اقدام کنند و هم مردم نسبت به شناسایی و استفاده از ایستگاه های تاکسی آگاهی پیدا می کنند و از ایجاد مزاحمت مسافربرهای شخصی نیز تا حد زیادی کاسته می شود.
مهندس مظفر کیانی ده کیان مدیر تاکسیرانی ایذه در پایان از همکاری های صمیمانه مهندس انوشیروان بهرامی شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهرجهت پیشبرداهداف تاکسیرانی تشکرکرد.