جزئیات سفر معاون اول رئیس جمهور به خوزستان

معاون اول رئیس جمهور در قالب سفری دو روزه، و به منظور بازدید و افتتاح چند طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی ساعت چهارده و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۶ فروردین وارد اهواز میشود.

خورنا|احمدرضارستمی: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در قالب سفری دو روزه، و به منظور بازدید و افتتاح چند طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی ساعت چهارده و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۶ فروردین وارد اهواز میشود.

در روز اول این سفر جهانگیری بازدیدی از طرح درختکاری در کانون‌های تولید کننده ریزگردها بعمل می‌آورد و سپس طرح آماک (جمع‌آوری گازهای نفتی) را در اهواز افتتاح خواهد‌کرد.

وی سپس در پایان روز اول سفر خود در جلسه‌ اقتصاد مقاومتی با موضوع مقابله با ریزگردها شرکت می‌کند.

معاون اول رئیس‌جمهور در دومین روز سفر خود به خوزستان، روز پنجشنبه به منظور کلنگ‌زنی پروژه پتروپالایش مسجدسلیمان به این شهرستان سفر می‌کند، سپس در عزیمت به شهرستان اندیکا پروژه آبرسانی این شهرستان را افتتاح می‌کند.

وی در ادامه روز دوم با سفری به دزفول کلنگ زنی طرح های پالایشگاه دزفول و افتتاح چندین پروژه صنعتی از جمله کارخانه بسته بندی قارچ، کارخانه فولاد و کارخانه روغن کشی و همچنین کلنگ زنی پروژه جاده کمر بندی اندیمشک را در برنامه خود دارد.

در پایان گفتنی است به گزارش پایگاه خبری خورنا آخرین سفر دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به خوزستان در ۱۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۵ بود که در این سفر دو روزه، چند طرح افتتاح و مسائل خوزستان به ویژه در زمینه گرد و غبار بررسی شد.