شهردار بندرماهشهر:

ظرفیتهای گردشگری بندرماهشهر به مردم معرفی شود

غلامحسین کمایی: بايد بيش از پيش به طرف ظرفيت‌های شهر و معرفی آن به مردم و تقويت بندرگردی، صنعت گردی، گردش دریایی و استفاده بهینه از ظرفیت خدادادی یعنی خورهای فراوان و سواحل زیبای بندرماهشهرحركت كنيم .

خورنا – شهردار بندرماهشهر با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و پتانسیل های فراوان بندرماهشهر همچون سواحل زیبای مجیدیه ، خورسیف و جزیره قمر اظهار کرد : باید بیش از پیش به طرف ظرفیت‌های شهر و معرفی آن به مردم و تقویت بندرگردی،صنعت گردی،گردش دریایی و استفاده بهینه از ظرفیت خدادادی یعنی خورهای فراوان و سواحل زیبای بندرماهشهرحرکت کنیم .

غلامحسین کمایی با تاکید بر زیباسازی شهر و ایجاد فضاهای تفریحی و سبز بیان کرد: باید برای همشهریان عزیزخود بسترهای غنی‌سازی اوقات فراغت فراهم شود و برای این اوقات زیرساخت‌های لازم ایجاد شود.

وی با تاکید بر ویژه گی های فراوان بندرماهشهر تصریح کرد: در سالهای گذشته اقدامات بسیار باارزشی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر در زمینه های مختلفی نظیر احداث پارکهای محله ای ، ساماندهی وبازسازی پارک های شهری ، ساماندهی خور ، احداث بندرتجاری، احداث مجموعه بزرگ تفریحی خورسیف ، احداث پارک بزرگ شهر ، احداث پارک ساحلی مجیدیه و… صورت گرفته وامسال نیز درایام نوروز مورد استقبال گسترده میهمان نوروزی وهمشهریان عزیز قرارگرفت

وی در پایان خاطرنشان کرد : اطلاع‌رسانی مطلوب و هدفمند برای شناساندن جاذبه های گردشگری و جذب گردشگر را وظیفه همگانی است و از همه دستگاههای اجرایی بویژه فرمانداری ، صداوسیما و شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در حمایت و شناساندن ظرفیت های گردشگری و تفریحی شهر بویژه در نوروز ۹۶ قدردانی نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهندس ناصری باسلام و احترام خدمت شهردار معزز و عالی مقام شهردار محترم آخه شهری که ورودی های آن آکنده از نخاله هست گردشگران بیایند چکار؟ مگه نخاله گردی بروند!