شکست خارج خانه شهرداری مقابل برق جدید شیراز

خورنا – تیم برق جدید شیراز امروز در دیداری خانگی در استادیوم شهید دستغیب شیراز میزبان شهرداری ماهشهر بود.شاگردان وحید رضایی در این دیدار با ترکیب مسلم حق شناس، مجید بهروزی، احمد نصیری، رضا فیروززاده، صادق رضایی، سعید مرتضوی، قاسم رزمی، مهرداد علیزاده، صادق کرمی، رسول بهاروندی، وحید شاکر به میدان آمدند و در مقابل مجید باقری نیا تیمش را با ترکیب مقداد مالکی، محمد بختیاری، حسین جعفری پور، کوشا بختیاری زاده، محمد باشی، سجاد قنواتی، مصطفی نوربخش، حامد سلیمانی، میلاد جعفری، حکیم حزباوی پور، محمد پهلوان به زمین مسابقه فرستاد.

این دیدار تا دقیقه ٣۵ بازی در میانه های میدان دنبال میشد تا داور ضربه پنالتی به سود برقی ها گرفت و رسول بهاروندی توانست تیمش را پیش بیاندازد و بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم و تعویض های مجید باقری نیا بازی کمی به سود ماهشهری ها چربید اما باز هم شیرازی ها توسط وحید شاکر توانستند بازی را با نتیجه دو بر صفر به سود خود کنند. در ادامه سجاد قنواتی در دقیقه ٧۴ توانست یکی از گل های خورده را جبران کند تا بازی نتیجه دو بر یک به سود برق نوین به پایان برسد. ب

رقی ها شش امتیازی شدند و به صدر جدول رسیدند اما شهرداری با دو امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفت. شهرداری در دیدار بعدی خود به میزبان نفت امیدیه خواهد بود که این بازی برای ماهشهری ها حکم مرگ و زندگی را دارد.