جنایت در شهر چمران

قتل مسلحانه جوان چمرانی/ عاملان جنایت شناسایی شدند

یک منبع آگاه امنیتی گفت: ظهر امروز جوان چمرانی توسط دو نفر در یک حمله مسلحانه به قتل رسید و عاملان جنایت نیز شناسایی شدند و به زودی دستگیر می‌شوند.

خورنا – یک مقام آگاه امنیتی  با تأیید این خبر اظهار کرد: ظهر امروز حدود ساعت ۱۱:۳۰ در انتهای کوی عمار شهر چمران جوان پشت اداره آبفا چمرانی به نام فرشید رحیمی توسط دو نفر در یک حمله مسلحانه به قتل رسید.

وی افزود: در این حمله قاتل به همراه یکی از بستگان خود با شلیک ۱۰ گلوله از اسلحه کلاشینکف به خودرو مقتول، ضرب و شتم و شکستن شیشه جلوی خودرو و شیشه سمت راننده، وی را به قتل رساند.

این مقام  آگاه امنیتی با بیان اینکه این حمله با قصد قبلی و تلافی تیراندازی مقتول به درب خانه قاتل بود ادامه داد: این قتل در تلافی تیراندازی اخیر مقتول به درب خانه قاتل به دلیل خصومت شخصی انجام شده است.

وی اضافه کرد: پس از انتقال مقتول به بیمارستان و انجام تحقیقات توسط ماموران نیروی انتظامی از مقتول، عاملان جنایت شناسایی شدند و به زودی دستگیر می‌شوند.

منبع آگاه امنیتی در پایان خاطرنشان کرد:  با وجود تلاش تیم پزشکی برای نجات جان جوان، متاسفانه حدود ساعت ۱۵:۳۸دقیقه مقتول در بیمارستان گلستان اهواز جان باخت/فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند متاسفانه بدلیل ضعف قانون و عدم بکار بردن اشد مجازات برای عده ای خاص..شهرهای استان به شدت ناامن شده اند.از مسئولین امر تقاضامندیم با این مورد و سایر موارد با شدت عمل برخورد کنند.با دیدن چنین صحنه هایی بی اختیار انسان احساس می کند که افرادی از چتر حمایتی نامحسوسی برای ارتکاب به چنین اعمالی برخوردارند.